Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mee fietsen - Forum Wereldfietser

mee fietsen

aan staande zondag 17 aug wil ik naar westfriesland rijden vanuit doesburg ik rij niet zo had rutig ridje,en rij via knooppunten in totaal is het 140 km maar als je bij voorbeeld bij hardewijk af wil haken vind ik dat prima.ik rij dan zelf door via de polder en de lelydijk en dinsdag 19 aug rij ik weer terug dus wie wil er dan met mijn mee rijden dan zou je bij hardewijk aan kunnen sluiten.is voor jezelf een leuke training voor Harskamperdennen-weekend
gr marcel
ps ik hoop dat iemand hier op reageert
ik begrijp er niets van er hebben 220 mensen dit bericht gelezen en er is niemand die dit met mijn wil ondernemen ik bijt niet hoor.
ik zal zo beleefd zijn te reageren, gezien ik 1 vd 220 ben geweest :D

ik vind het een gave onderneming en had misschien serieus overwogen om mee te rijden ware het niet dat ik de 17e met de fiets op het vliegtuig stap.

Ik had wel wat vragen, die om bovenstaande reden voor mij niet relevant waren (en dus niet gesteld), maar mogelijk anderen wel kunnen helpen bij de evt. afweging om mee te rijden.

Op wat voor fiets ben je van plan dit te doen? wat is je gebruikelijk kruissnelheid? (wat voor de 1 rustig is, is voor de ander stoempen tegen hr. max)
daarnaast zou ik persoonlijk het weer afwachten (ja ik ben van suiker :oops: )
Had graag mee gegaan, helaas moet ik mij melden 18 augustus voor een openratie verlopig ben ik uit gefietst :evil:
Ik ga me niet verontschuldigen dat ik je bericht gelezen heb. Ik lees bijna alles op dit forum :wink: .

Maar geef het even, misschien moeten mensen hun agenda trekken en plannen aanpassen. En wellicht helpt het als je wat meer over jezelf vertelt?
marcel22 schreef:ik begrijp er niets van er hebben 220 mensen dit bericht gelezen en er is niemand die dit met mijn wil ondernemen ik bijt niet hoor.
Je hebt het door. Dit is geen club van fietsers maar van internetters :oops:
Natuurlijk wel. Degenen die het niet hebben gelezen waren fietsen. Niet te zeggen hoeveel dat er zijn geweest!
Maar ook fietsers,waaronder ikzelf, die er niets voor voelen.
Ik fiets graag solo.
Waarom wil je die tocht zo graag met anderen ondernemen ?
Daar zou ik graag iets meer over horen en hoop daar bij dat je het woord "gezellig ",wilt vermijden.

Groet en veel plezier met je tocht.
ANDO schreef:Maar ook fietsers,waaronder ikzelf, die er niets voor voelen.
Ik fiets graag solo.
Waarom wil je die tocht zo graag met anderen ondernemen ?
Daar zou ik graag iets meer over horen en hoop daar bij dat je het woord "gezellig ",wilt vermijden.

Groet en veel plezier met je tocht.
:shock: :? Maar wat als hij het nou gewoon GEZELLIG vindt?
ANDO schreef:Maar ook fietsers,waaronder ikzelf, die er niets voor voelen.
Ik fiets graag solo.
Waarom wil je die tocht zo graag met anderen ondernemen ?
Daar zou ik graag iets meer over horen en hoop daar bij dat je het woord "gezellig ",wilt vermijden.

Groet en veel plezier met je tocht.
Vraag me nu wel af wat je dan graag zou willen horen, als het niet om de gezelligheid mag gaan.
-" dat scheelt een fietspomp meenemen"
-" Voor twee koken is goedkoper dan voor een"
Nou, laat ik dan wel gewoon reageren: ik ben net terug van een fietsreis en heb geen vrije dagen meer.
nou aan het zien en lezen word het denk ik wel niets mijn snelheid lecht echt niet hoog iedereen die hier lid is kan mee fietsen dus zo snel rij ik.maar het ziet ernaar uit dan ik mijn plannen om gooi ik weer niet weer dat hele stuk alleen rijden wand de veluwe is een pragtig mooi stuk om te fietsen,maar het mooilijkse stuk komd na de veluwe de polder en de lelydijk als je dan niet iets teveel heb gegven nou dan is de polder+ de dijk een rot eind als je dan met zun 2en rij dan is dat leuker.
gr marcel
Oh, je zoekt iemand met een brede rug die goed tegen de wind in kan trappen:).
Lachen als hij een veel lichtere en betere fiets heeft en hij uiteindelijk zijn snot voor je ogen fietst.
_
Peterr schreef:Misschien moet je iets duidelijker zijn met je mededelingen en taal gebruik. Ik kan niet veel opmaken uit je warrige verhaal!
Denk erom dat niet iedereen een hoge opleiding heeft genoten, Marcel is iemand die altijd enthousiast is en helaas kan hij nou eenmaal niet zo heel goed schrijven dat maakt hem niet minder, in zijn enthousiasme voor het fietsen.
Dit topic dateert uit 2014 wat wil jij hier mee bereiken.