Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OVERBOARD Waterdichte spullen - Forum Wereldfietser

OVERBOARD Waterdichte spullen

Op de website www.overboard.nl zag ik waterdichte tassen en hoezen, ook voor op de fiets. (bijvoorbeeld een waterdichte telefoonhoes voor op je stuur) Heeft iemand ervaring met de producten van het merk overboard?
Het ziet er erg leuk uit, maar ik ben benieuwd of iemand het al gebruikt heeft.
Nee, geen ervaring mee maar het lijkt me geen licht spul...

[on topic mode/off]
Susan, toepasselijke achternaam heb je 8)
[on topic mode/on]
Hi Susan,

Ik heb geen ervaring met overboard producten maar wel met aqua quest. Ik heb zelf een 13" Macbook pro waterdichte tas gekocht. Weegt niets, beschermt dmv dubbele foam laag. en is 100% waterdicht. Ideaal. kijk maar even op www.aquaquest.ca

groet,

Rene

PS. nee ik heb geen aandelen in aqua quest ;-)
Ben niet bekend met het merk. op de eerste blik ziet het er wel leuk uit. maar als je verder op de site kijkt, met name de fietstassen, dan lijkt me de bevestiging een beetje simpel/ondermaats. ook de waterdichtheid is niet helemaal overtuigend (rugzakken)...het is wel waterdicht, maar je kunt het niet onderdompelen ip66 vs ip67. dan blijf ik toch liever bij het vertrouwde ortlieb... :shock:
Ik heb alleen ervaring met een iPhonehoes van Overboard. Goed waterdicht en gemakkelijk af te sluiten. Telefoon blijft bedienbaar en zelfs onderwater wat foto's gemaakt.
Met de overige producten geen ervaring.