Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop 2 trekking fietsen. - Forum Wereldfietser

Te Koop 2 trekking fietsen.

Ik heb te koop: 2 x zelfbouw (mtb) trekkingfietsen voor personen tussen de 170 en 185cm groot.

Het zijn nog steeds top fietsen en hebben ons op de routes naar Santiago de Compostella, Route naar de Middellandse zee en door Noorwegen en Duitsland niet 1 keer in de steek gelaten, maar voor het 'rond de wereld project' gaan we voor nog robuustere fietsen en hopen we andere bij te maken met deze fietsen.

Het is een zogenaamd 'package deal' van een heren- en een damesfiets (verschil zit hem in de zadels, dus kan ook 2x dames of 2x heren zijn) en worden dus ook alleen als set prijs van € 999,- verkocht. 1 van de twee fietsen heeft een set moker sterke en onverwoestbare 48 spaaks Vittorio wielen. Heb je interesse en wil je misschien nog iets meer weten. Any time.

De fietsen zijn voorzien van onderstaande componenten:

Heren
- Alu frame 19"
- 3 x 9 versnellingen dmv derailleur
- 2 x 48 spaaks vittorio wielen (koste alleen al 600,-) !!!!
- De wielen zijn voorzien van Schwalbe Marathon Mondial buitenbanden (voor het ruige werk) + een set Schwalbe Marathon Dureme voor meer 'on the road'
- Het voorwiel is voorzien van een SON naaf dynamo, maar wordt zonder gelijkrichter geleverd.
- Een verende voorvork met lock (aan/uit)
- Een vlinderstuur
- Voorzien van tubes achter dragers en Old Men mountain carriers (voor de verende voor vork).
- 2 x bidonhouder + 1 x petfles houder

Dames
- Alu frame 19"
- 3 x 9 versnellingen dmv derailleur
- 2 x 36 spaaks wielen
- De wielen zijn voorzien van Schwalbe Marathon Mondial buitenbanden (voor het ruige werk) + een set Schwalbe Marathon Dureme voor meer on the road.
- Verende voor vork met lock (aan/uit)
- Een mtb stuur
- Voorzien van tubes achter dragers en Old Men Mountain carriers voor de verende voor vork.
- 2 x bidonhouder + 1 x petfles houder

Ik ben er nog niet achter hoe je foto's in je advertentie kan plakken maar uiteraard heb ik er ook foto's van.
Klinkt als een aardige deal, hoewel je jezelf misschien tekort doet door het als package deal aan te bieden. Potentiële kopers die op zoek zijn naar één fiets haken wellicht snel af, zonde toch?

Om het plaatje compleet te maken: wat voor remmen zitten erop?

Om foto's te plaatsen zul je ze eerst ergens online moeten hebben staan. Zelf gebruik ik picasa, dat genereert eenvoudig een link die je tussen de Img-tags kunt plaatsen (zie bovenaan je tekstveld).
Beste travel master, er zitten cantilever remmen op de fietsen.

PS. ik sta er wel voor open om je 1 fiets te verkopen hoor :-)

Groet,

Rene
Beste Rene,

Heb je de fietsen al verkocht?
Ik heb mogelijk belangstelling voor de damesfiets.

Groet,
Mieke