Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Perfiets van STJAEN PIED DE PORT Naar Santiago De Compostela - Forum Wereldfietser

Perfiets van STJAEN PIED DE PORT Naar Santiago De Compostela

Zoek fietsmaat tussen 50 à 70jaar .Per dag zo'n 60 à 70 km DOEN ONGEVEER om onderweg ook wat kunnen te bezichtigen. Zou graag in 2015 in maand mei/juni vertrekken. Heeft u ook zo'n gedacht laat dan iets weten. Ben van Belgie Oost Vlaanderen AALST. :roll: ALLES IS TE BESPREKEN NATUURLIJK.
Beste Hugo
Je plan om vanuit pied de port naar santiago te fietsen rond mei 2015 is een plan dat bij mij aansluit. Wat mij betreft kunnen we eens kijken of we af kunnen stemmen
Ik kom uit Amsterdam redelijke conditie werk nog full time en ben 58 jaar
Groet yollyvanloon
hallo Hugo,
Ik vertrek half april uit Zwolle en wil eind juni in SdC zijn.
Neem de Somport pas en Lourdes ook mee dus ben dan al wat langer onderweg. Fiets via de boekjes langs oude wegen.
Misschien ontmoeten we elkaar onderweg waar de etappes via de verschillende aanfiets routes op elkaar aansluiten.
Heb jij de de routes vanuit Nederland door België en Frankrijk al gedaan?
gr Anja
Hallo Hugo,

ook ik ben van plan in St. Jean Pied de Port te starten.
Heb in 2012 na val in Nrd. Frankrijk de tocht bij St. Jean Pied de Port op moeten geven. Wilde het altijd nog een keer afmaken en dus daar starten in mei/juni 2015.
Ben man van 65, gehuwd en woon in Terneuzen (Z.Vl) en inmiddels met pensioen.
Denk aan zo'n 60-80 km per dag en wil onderweg ook wel het nodige zien, dus zeker geen racer. Ben redelijk ervaren fietser zo'n 50-100 km per week in het seizoen.
Beste Hugo, ( Ik fiets wel met gewone Gazelle Modeo..)
Je plan om naar santiago te fietsen rond mei 2015 is een plan dat bij mij aansluit. Wat mij betreft kunnen we eens kijken of we ook af kunnen stemmen
Ik kom uit Ursem Noord Holland, redelijke conditie werk nog full time en ben 64 jaar
Groet Gerardus Johannes,
Mijn excuses dat het het tijdje heeft geduurd voordat de twee laatste berichten waren goedgekeurd.
:oops: Sorry jongens wegens onvoorziene omstandigheden moet ik dat alles aflassen. :cry:
yolly schreef:Beste Hugo
Je plan om vanuit pied de port naar santiago te fietsen rond mei 2015 is een plan dat bij mij aansluit. Wat mij betreft kunnen we eens kijken of we af kunnen stemmen
Groet yollyvanloon

Okay jammer van STJAEN, maar kunnen wij eens afspreken.
Ik woon in Ursem, bij (Schermerhorn) en wil dus 1 Mei '15 vertrekken.
Groet Gerardus Johannes.
Jullie willen vanuit St Jean Pied de Port willen vertrekken, behalve Anja begrijp ik.
Hebben jullie een goed idee hoe van Nederland daarheen te reizen?

groet, Joop
Hallo Joop,

Fietsen via Soetens of UPS naar St. Jean Pied de Port en terug vanuit S. de C. laten transporteren. Zelf per trein naar St. Jean Pied de Port.
Fietsen meenemen in de trein kan ook nog optie zijn. Er is een doorgaande TGV van Lille (zonder overstap in Parijs) naar Bordeaux, dan via Bayonne of Hendaye met lokale boemel naar St. Jean Pied de Port.
Oad reed met bus en fietsaanhanger naar St. Jean Pied de Port, maar is door het faillissement hiermee helaas gestopt. Wie weet pakt een of andere vervoerder dit nog weer op in het seizoen.
Oad reed met bus en fietsaanhanger naar St. Jean Pied de Port, maar is door het faillissement hiermee helaas gestopt. Wie weet pakt een of andere vervoerder dit nog weer op in het seizoen.
Hier dus:
http://www.fietsvakantiewinkel.nl/fiets ... baskenland
Gerardus Johannes schreef:
yolly schreef:Beste Hugo
Groet yollyvanloon

Okay jammer van STJAEN, maar kunnen wij eens afspreken.
Ik woon in Ursem, bij (Schermerhorn) en wil dus 1 Mei '15 vertrekken.
Groet Gerardus Johannes.
Zeker kunnen wij eens afspreken Ik heb omdat ik in het onderwijs werk in mei 2 weken vrij. Ik woon in Amsterdam. Wie weet kunnen we samen fietsen. Ik ga zondag naar de fietsbeurs in de RAI. Groet yolly