door
miertje » za 04 mar, 2006 12:43
hoi
ik ben zelf een echte dieren vriend en vond het dan ook raar om te lezen dat mensen stenen gooien of apparaten nodig hebben om dieren af te schrikken.....maar wel begrijpelijk hoor.
ik had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan tot ik verhalen hoorde over frank van rijn. hij gooide ook stenen naar honden..toen ik dat hoorde vond ik het erg!
maar ik loophard als hobby en heb dan ook last van honden.vooral van die kleintjes die, naar je kuiten happend, achterna rennen.pfff dan ren ik hard of stuiter wat rond omdat ik m`n evenwicht niet meer kan houden.
in italie had ik voor het eerst last van grote honden die me achterna renden met schuimende bek en flinke ontblote tanden!!
ik fietste met de bobyack(daar zit ook nog zo`n leuk vlaggetje op) en dat vonden de honden erg interesant...denk ik
flik fietsen en schelden maar durfde niet af te stappen hoor.
werk zo`n ding dan echt?? en is het inderdaad makkelijk om bij je te houden?? anders heb je er niet veel aan denk ik..honden zijn echt snel. mijn zweet (angst zweet) konden ze niet ruiken want vaak had ik niet eens in de gaten dat ze er waren tot ze vlak bij me waren
groetjes miertje