Wow dat ik mij ding.Martin E. van Doornik schreef:Trikke, als je goed rondkijkt in goede fietsenzaken, vind je genoeg vakantiefietsen van een goed merk voor rond de € 800,–. Ik ben nou eenmaal zuinig van aard.trikke schreef:Gelijk heb je, ik wil maar zeggen dat je deze fiets nu niet meer vind voor dat bedrag. mooie fiets trouwens.
Morgen om 10 uur ga ik testrijden met een Koga WT en in de namiddag ga ik maar eens naar ibike...m.a.w. het wordt een dagje in het teken van de fiets
Zo te zien ben je Vlaming uit Brabant. Ik kan je daar helaas geen adressen aanbevelen of zijn de prijzen in België anders? Ik woon in het uiterste noorden van Nederland, dichtbij de Waddenzee. Jouw land is anders wel een populair fietsland, heb nog vorig jaar in Wallonië gereden en in 2010 door de provincie Antwerpen. Heerlijk.
Mijn gele Giant was bekroond als de Fiets van het Jaar in 2002. Nog een paar weken geleden heb ik een mooie fiets gekocht (merk Focus) voor € 799,–. Weliswaar geen vakantiefiets maar om ermee rond te toeren.
Mischin off-topic maar wat voor baden gebruik je bij lange tochten? Merk /tipe en size.
Past dat een 28mm of 32mm band op deze frame?