Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Vaude Chapel 2p - Forum Wereldfietser

Te koop: Vaude Chapel 2p

Te koop: Vaude Chapel 2p.
Dit is n bijzondere tunneltent met n zeer ruime en hoge voortent (185cm- stahoogte voor de meeste mensen). Het is zelfs mogelijk om dr een gecontroleerd houtvuurtje in te maken. Zelf gebruikten wij de 'Biolite stove'.
De binnentent voor 2 personen kan dr afzonderlijk ingehangen worden. Erg licht en 'zonnig'.
We hebben m op twee tochten gebruikt. Windkracht 6-7 was geen probleem. We hebben wel iets langere haringen gebruikt en alle 6 scheerlijnen. Ook flinke regen was geen probleem. Sneeuw/ vorst ook niet.
Hij werd destijds verkocht als 'fietstent' omdat dr genoeg ruimte is in de apsis/voortent om twee fietsen te plaatsen. Wij gebruikten m als trekkerstent en daar is ie eigenlijk iets te zwaar voor (4300gr). Het is ons nu toch gelukt om de lichtere opvolger (chapel 3p) te scoren en kunnen nu dus de 2p te koop aanbieden. Zowel de 2p als 3p worden niet meer geproduceerd volgens Vaude, dus ...
(Bij 'google afbeeldingen' vind je allerlei foto's en de afmetingen)
Destijds was ie bij Futurumshop in de aanbieding voor 500€. Bij ons nu voor 325€.
Hoi,
Hoe zwaar is deze tent?
Ik kan daar op internet niets over vinden.
Groet, Petra.
weegt 4,5kg
Oeps,
Mijn huidige Vaude-tentje weeg 1.7 kg. Ik zoek een iets grotere, maar max 2,5 kg. Dit wordt 'm dus niet.
Groet, Petra.
Is de Vaude Chapel 2p nog te koop?
In dat geval bied ik € 200
Jhoekstra schreef:Is de Vaude Chapel 2p nog te koop?
In dat geval bied ik € 200
We hebben m nog maar toevallig net n bod van 325€ gekregen. Dus helaas: 200€ gaat t niet worden.