Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen in Utrecht: Zwarte Avaghon, en weer gevonden! - Forum Wereldfietser

Gestolen in Utrecht: Zwarte Avaghon, en weer gevonden!

Gisteren is mijn geliefde Avaghon gestolen op de Van Hoornekade in Utrecht. :cry:
Signalement:
Helemaal zwart, incl. de velgen en stuur (achter keramische velg), zonder kettingkast of chainglider. Voordrager en bidonhouders zitten er niet op, wel de moertjes ervan.
Ergon GP-1 handvatten (erg versleten) met rubberen Anatomic Bar-ends.
Framenummer F1103081
Rohloff nummer 151920

Mocht iemand hem ergens zien opduiken, dan hoor ik dat graag.
(direct de politie bellen mag ook)
Het wonder is geschied :P :P :
Tegen beter weten in en om het onmachtige gevoel te bestrijden, ben ik vanavond in de schemering maar wat gaan zoeken in de 'prachtwijken' van westelijk Utrecht.
Net toen ik alweer bijna thuis was, ging ik nog langs de laatste flats met fietskrotten en scooters. En daar stond ie gewoon tussen!!!! :shock: Onmiskenbaar.
Politie gebeld, mijn ID en die van de fiets werd gecheckt en ik mocht 'm na wat telefonisch overleg direct meenemen.
Een enorme opluchting natuurlijk!
En blijkbaar was de dief zich absoluut niet bewust van de waarde van de fiets.

Eind goed, al goed!
Niet op slot gezet?
Hopelijk niet teveel schade
M276 schreef:Niet op slot gezet?
Hopelijk niet teveel schade
Wel op slot, maar doordat ik werd afgeleid, ben ik vergeten sleutel uit slot te halen... :roll:
Verder helemaal geen schade.
Door de plek waar de fiets stond was het ook logisch dat het een gelegenheidsdiefstal was. De fiets is dus gewoon als vervoermiddel gebruikt zonder de bedoeling deze te verhandelen.
En nu beter opletten :)

Maar mooi dat hij terug is zonder schade.
Gebeurt niet al te vaak dat je gestolen fietsen heel terug vind :)
Pffff, wat zal dat een opluchting zijn!
Ik denkdat je het slot nu niet zo snel vergeet :D
Ave Gone schreef:Pffff, wat zal dat een opluchting zijn!
Ik denkdat je het slot nu niet zo snel vergeet :D
Dat was inderdaad een enorme opluchting!
Het was een behoorlijke tegenslag geweest, aangezien het niet alleen een reisfiets is, maar daarnaast ook een trekker voor een bagagekar en een kinderfietskar.
En in de loop der jaren is ie zodanig aangepast, dat ie mij precies 'past' en veel meer is geworden dan zomaar een dure fiets.
En er gaat een ander soort slot op, zodat de kans om de sleutel te vergeten veel kleiner is.
Waar een klein merk groot in kan zijn. Avaghon, nooit van gehoord dacht de dief en zocht verder naar een Koga :lol: