Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen gaat Drenthe? - Forum Wereldfietser

rondje Groningen gaat Drenthe?

Hallo,

Eindelijk zit ik dan in Hoogeveen en ik stel voor dat het rondje Groningen op de tweede zondag in september eens vanuit Hoogeveen start :) .

Mijn voorstel: starten om 10:00 uur vanaf station Hoogeveen en dan waarschijnlijk richting het Dwingelderveld/ Drents Friese Wold en terug.

Zijn hier liefhebbers voor?

Paul
Ik weet het niet, staan er niet veel bomen in Drenthe? Dat ben ik niet zo gewend. Hoe dan ook ijs en weder dienende ben ik aanwezig.

de Groninger
Hoi,
Ik heb een voorkeur voor een Rondje vanuit Groningen, waarbij we wat mij betreft prima een eind door Drenthe kunnen fietsen ;-)
Groet, Petra.
Het is voor mij ook geen enkel probleem om naar Groningen te komen, doen we gewoon eerst rondje Groningen:), waar naar toe dat maakt mij niet veel uit :D

Dus gewoon Peerd van Ome Loeks om 10:00 uur op station Groningen
Het was wel een leuk idee hoor Paul. Ik zou het niet zomaar verwerpen.

Wij zijn volgend weekend met de Achterhoek tocht mee, dus fietsen elders.

Hans
Je zou ook het rondje Groningen in Zeeland kunnen houden. Ook niet veel bomen, dus dat zijn ook pluspunten.
paul1987 schreef:Hallo,

Eindelijk zit ik dan in Hoogeveen en ik stel voor dat het rondje Groningen op de tweede zondag in september eens vanuit Hoogeveen start :) .

Mijn voorstel: starten om 10:00 uur vanaf station Hoogeveen en dan waarschijnlijk richting het Dwingelderveld/ Drents Friese Wold en terug.

Zijn hier liefhebbers voor?

Paul
Huttentocht wordt ook zo'n beetje thuiswedstrijd voor jou. Nog even geduld.
Ride for the Roses dit weekeinde in Zeeland, dat komt dus wel goed. 2e zondag in september in Groningen dus. Tot dan.
Ik was er maar heb niemand gezien.
Wim,

Vandaag is de eerste zondag in september. Volgens mij is het altijd de tweede zondag.
Ik wasdus even in de war. Ik heb vervolgens lekker een eigen rondje gereden.
ook ik ben komend weekend met het Achterhoekweekend mee.
Zal er dus ook niet bij zijn.
Vind het trouwens best een leuk idee Paul om een keer vanuit "jouw" Hoogeveen te vertrekken. op voorwaarde dat we dan wel bij je in je nieuwe onderkomen op de koffie mogen komen, zodat we je nieuwe stulpje kunnen bewonderen.
Ik vind 10uur wel wat vroeg om al in Hoogeveen te starten.
Voor wie wel het Grrrondje gaat rijden: veel plezier, de voorspellingen zijn tot nu toe heel aardig. Cilia
Hoi,
Ik ben er aanstaande zondag om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks bij.
Groet, Petra.
Oh en Paul,
misschien handig om de titel van deze berichtensliert even te veranderen in
"Rondje Groningen, zondag 14 september 2014"? :)
Groet, Petra.
Hoi,
Ik rij zondag ook mee met het rondje.
Wie weet er nog een verassend rondje Groningen? Waar we nog niet veel geweest zijn. Bv. richting Zoutkamp of richting Schildmeer/Appingedam?
Leuk om een andere keer rondje Hoogeveen te doen, Paul. komen we 'ns ergens anders.
Groet,
Margo
Wij zijn van de partij en staan om tien uur bij het Peerd. Een rondje Groningen vanuit Hoogeveen lijkt ons ook wel eens leuk hoor Paul.
Ik ga ook mee! Tot morgenvroeg.

Barbara