Additionally, paste this code immediately after the opening tag: En hij rolde voort in Australië - Forum Wereldfietser

En hij rolde voort in Australië

De fietsreis van Nederland naar Indonesië was een mooie, avontuurlijke en leerzame tocht. Het fietsend bestaan was zo aangenaam dat ik vond dat dit zo lang mogelijk moest blijven duren. En dat er dus wat kostenposten geschrapt moesten worden. En dus kwam ik terug naar Nederland om de deur achter me dicht te trekken.

Welnu, de deur is dicht. De inboedel is verkocht en verdeeld, mijn flat is mijn flat niet meer. Woensdag vervolg ik mijn fietsleven daar waar ik gebleven was. Terug naar Bali om daar alsnog direct de sprong naar Australië te nemen. Vierenhalve maand fietsen, 12500 km, veelal door de outback. Een grote, nieuwe uitdaging waar ik inmiddels weer hard aan toe ben. En vanaf januari wachten mij nieuwe desolate gebieden in Zuid-Amerika.

Mijn blog zet ik uiteraard voort. Zij die mij al volgen wil ik bedanken voor de aandacht en reacties, voor de overigen is dit misschien een interessante kennismaking.

http://rollingmetal.waarbenjij.nu

Tot ziens.

Richard
Hoi Richard,
Met belangstelling je plannen gelezen op je blog.Prima geschreven
Hoop dat je ook op dit forum af en toe wat van je zult laten horen
Veel succes en plezier
Dirk
Selamat Jalan dan hati-hati!
Dank, selamat jalan, en oh... de site doet het ook weer :)