Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Faceboek groep voor jonge Wereldfietsers - Forum Wereldfietser

Faceboek groep voor jonge Wereldfietsers

hallo (jonge) fietsreizigers!

De Facebookgroep De Wereldfietser 18-35 is gelanceerd! Via deze groep willen we met jonge fietsreizigers (t/m 35 jaar) in contact komen om ervaring te delen, elkaar te inspireren en gezamenlijke fietsplannen te smeden. Denk bijvoorbeeld aan reisblogs, foto's van interessante bestemmingen, enthousiasmerende filmpjes, een Wie-is-Waar, route-ideeën, en het organiseren van events.

De groep is ontstaan vanuit de behoefte van een aantal jonge leden en is al eerder op het forum en de website aangekondigd toen een oproep voor een passende naam werd gedaan. Om dicht bij de originele naam van de vereniging te blijven, het simpel te houden, maar toch een jong element toe te voegen, hebben we uiteindelijk voor De Wereldfietser 18-35 (afgekort tot "WF 18-35" of eenvoudigweg "18-35") gekozen.

We willen iedereen t/m 35 jaar uitnodigen om mee te doen; ook niet-leden zijn welkom om ervaringen te delen! We zijn hier te vinden: https://www.facebook.com/groups/WF1835/

Mieke Huisman & Paul Langenburg
Leuk! Nu even wachten tot ik geaccepteerd wordt. :D
Heel erg leuk! Ik sta ook in de lijn voor een acceptatie.
Eveneens aangemeld voor de groep :).
De Facebookgroep De Wereldfietser 18-35 is gelanceerd!
En de 17 jarige? (heb me wel aangemeld, er vanuit gaande dat er niet een nog jongere groep komt :wink: )
Leuk, daar wil ik ook wel bij :)
Als je jonger dan 18 bent, ben je natuurlijk ook welkom! ;)

We hebben de eerste 40 geïnteresseerden toegevoegd! Ik zag dat zich ook een aantal 35+ers hadden aangemeld, maar we willen proberen de groep zoveel mogelijk voor jongeren te houden, dus we moeten jullie helaas teleurstellen! (Al moet ik toegeven dat het soms moeilijk is de leeftijd in te schatten op basis van een foto, dus PB me even als je het er niet mee eens bent ;) )
Leuk! Ik heb me ook aangemeld.
Leuk! Dit is pericies wat ik zocht :D