Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje weekend en fietsvakantie - Forum Wereldfietser

fietsmaatje weekend en fietsvakantie

Hallo,

Ik ben Wilma 45 jaar wonende in Essen België net over de grens bij Roosendaal.
Ik ben op zoek naar een fietsmaatje voor in de weekenden of een doordeweekse dag. Ik ben een beginnende fietser en zou graag wat vaker gaan fietsen maar alleen is maar alleen.
Het hoeft voor mij niet bij mij in de buurt te zijn. Verschillende routes in verschillende omgevingen spreekt mij ook wel aan.

Ook zou ik graag van half augustus tot eind Augustus een fiets vakantie gaan houden. Dacht zelf aan Noord Frankrijk maar andere suggesties zijn welkom.

Ik hoor graag wie er mee wil gaan fietsen.
Hoi Wilma,

Ik ben zelf ook op zoek naar een fietsmaatje om voornamelijk in de weekenden tochten mee te kunnen maken. Ik doe dat graag in de ardennen, eifel of gewoon eens in de omgeving.
Heb zelf wel ervaring in lange en korte fietsvakanties en neem dan ook graag een heuvel mee.
Woon zelf in Eindhoven, maar voor een weekendje fietsen lijkt me dat geen probleem. Heb een auto met fietsdragers :)
Lijkt het je iets dan kunnen we eens een tocht maken om te zien hoe het gaat.

Groeten Huib (oh ja..ik ben 42 jaar)
Jammer dat er maar 1 persoon hier op het forum op mijn vraag gereageerd heeft.
Misschien dat er nog andere mensen het nu pas lezen. Tot op eden heb ik nog geen fietsmaatje voor de vakantie.
Wilma, heb je pb gestuurd :D