Voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie, fietsen in Nederland. Ik vertrok van Elburg naar Groesbeek met tent tassen enz naar een virienden op de fiets adres 110 km gefietst deze dag ging goed, alleen te weinig gedronken, nog zo gewaarschuwd kramp...... de tweede dag verkeerd de km uitgerekend, van Groesbeek naar Ohe en Laak waar ik een trekkershut had geboekt, er zat van alles tegen, feest op de route Venlo/Blerick dus lopen, aangekomen in Roermond had ik al dik 110 km gefietst, kon niet goed de Lf3 vinden, uiteindelijk was ik in Linne ook de weg kwijt, mooi daar had je een bordje ik weer blij, maar ontzettend moe, volgde ik de verkeerde bordjes (andersom) verbaasde me wel dat er twee dezelfde stuwdammen waren, maar fietste gewoon door tot ik weer in Roermond was geen drinken en eten meer, half zeven, moe, en 133km op de teller, zal ik over de provincialeweg die 20 km fietsen, maar uiteindelijk ben ik naar het eerste beste hotel gegaan, het van der Valk hotel in Roermond, ben die marmere trappen met mijn fiets beklommen en ben met mijn fiets de luxe hal ingelopen, naar de receptie en vroeg een kamer voor mij en mijn vriend (fiets) naast mij, onder het stof en geheel versuft, kreeg ik een kamer en kon de fiets mee de lift in, naar mijn kamer 100 euro lichter, de receptionist keek wel vreemd het enige wat de man later vroeg, ehhhh vriend u bent toch getrouwd
Voor de rest heerlijk gefietst vooral door Zuid Limburg, regen maakte mij niets uit.
Heel veel geleerd, en ik moet toch zeker meerdere korte trips maken, voor ik naar Rome en Spanje ga fietsen, vooral klimmen met zwaar bepakte fiets heeft ook nog de enige aandacht nodig, in zeven dagen ruim 650km gefietst. toch wel trots hoor een goed gevoel.
Voor de rest heerlijk gefietst vooral door Zuid Limburg, regen maakte mij niets uit.
Heel veel geleerd, en ik moet toch zeker meerdere korte trips maken, voor ik naar Rome en Spanje ga fietsen, vooral klimmen met zwaar bepakte fiets heeft ook nog de enige aandacht nodig, in zeven dagen ruim 650km gefietst. toch wel trots hoor een goed gevoel.