Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reismaatje naar Santiago de Compostela Juni 2014 - Forum Wereldfietser

Reismaatje naar Santiago de Compostela Juni 2014

Hallo allemaal (fietsers en fietstertjes),

Ik 42 jarige man zoekt nog een reismaat om samen te fietsen naar Compostela.
Doel is genieten en onderweg zijn dus geen koerstocht maar een lekker ontspannen tochtje.

Ik woon in de buurt van Leuven, Vlaams-Brabant.
Dus trek ik een maand uit om naar daar te fietsen.

Overnachting: tentje, BB, refugio of andere voorstellen :)

Wie heeft ook zin in een maand avontuur, gezelligheid en meer?
Let you go........ :D

Oh ja alle leuke tips ivm overnachten zijn zeker welkom, leuke adresjes, restaurantjes, dingen die je zeker moet zien.........

Tot snel en groetjes,

Kurt
Weet je al welke route je gaat doen? Heb wel wat overnachtingstips
Hoi Kurt,

Klinkt goed. Ik kan je geen PB sturen. Omgekeerd misschien wel? Kunnen we van gedachten wisselen over fietsvakantie. Ik, vr. 41, fiets ongeveer 70-80 km. per dag.
Zitten jullie vast aan juni want we zoeken voor deze route in juli nog wat fietsmaatjes, gezellig met meerdere, evt vertrek 5 juli, ben benieuwd
Djoewie schreef:Zitten jullie vast aan juni want we zoeken voor deze route in juli nog wat fietsmaatjes, gezellig met meerdere, evt vertrek 5 juli, ben benieuwd
Ik, m 32, ben van plan om de tweede helft van Frankrijk solo (of met anderen) te fietsen.

Zomer 2013 heb ik solo 2200 km gefietst (Noord Frankrijk)
- Eindhoven => Aalst => Jacobs route richting Tours
- Tours langs Loire route naar Nevers
- Nevers, Langs oude wegen route naar Maastricht => Eindhoven
(http://www.fastpedals.eu/h/test/)

Dit Jaar (2014) is het idee 11 juli met de bus naar Bléré bij Tours te gaan.
En in Tours de Jacobs route weer op te pakken naar Cibits bij St-Jean-Pied-de-Port, van daar uit via de Langs oude wegen route naar Nevers en via Loire route terug naar Bléré om de bus terug te nemen.

Het blijft altijd leuk als je alle pret onderweg met reisgenoten kunt delen. Bij mij hoeft het dus niet solo te zijn.

Djoewie, welke route gaan jullie 5 juli fietsen? Als je ruim zou moeten inschatten waar jullie 12 juli dan denken te zijn. Waar zou dat dan zijn?
We zouden onderweg contact kunnen houden, om het af te stemmen.

Groet,
rhuizen
Hoi hoi Kurt, inmiddels al reis/ fietsmaatjes gevonden? Ik heb eventueel interesse en veel reis/wandel/fietservaring. Hartelijke groet, Janet(48)
scherpesteven schreef:Hallo allemaal (fietsers en fietstertjes),

Ik 42 jarige man zoekt nog een reismaat om samen te fietsen naar Compostela.
Doel is genieten en onderweg zijn dus geen koerstocht maar een lekker ontspannen tochtje.

Ik woon in de buurt van Leuven, Vlaams-Brabant.
Dus trek ik een maand uit om naar daar te fietsen.

Overnachting: tentje, BB, refugio of andere voorstellen :)

Wie heeft ook zin in een maand avontuur, gezelligheid en meer?
Let you go........ :D

Oh ja alle leuke tips ivm overnachten zijn zeker welkom, leuke adresjes, restaurantjes, dingen die je zeker moet zien.........

Tot snel en groetjes,

Kurt
Janet,

Mijn plannen zijn inmiddels ook gewijzigd. Ik ga ook naar santiago.

Hier kan je de laatste plannen vinden:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=22229

Gr
Raoul
Hoi Raoul, heb alle berichten gelezen, klinkt helemaal leuk en al erg gezellig alleen 11 juli vertrekken vind ik net iets te laat, half augustus moet ik weer terug zijn in Nederland ivm vertrek ri Canada (familiebezoek). Ik wil zo rond 22 juni vertrekken va mijn woonplaats Amersfoort. Dus als er een groep is waar ik bij aan kan sluiten of iemand die mee wil reageer dan op dit berichtje.....:) Hartelijke groet, Janet,

Mijn plannen zijn inmiddels ook gewijzigd. Ik ga ook naar santiago.

Hier kan je de laatste plannen vinden:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=22229

Gr
Raoul[/quote]