Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waar doe je hem nu? Zoek nog een handige plek voor een spiegeltje...arnob schreef:Mooi spiegeltje. Maar op een kwetsbare plaats is mijn ervaring; toen ik mijn spiegel nog aan het uiteinde van mijn stuur had moest ik dat ding elk jaar vervangen. Vallen, stoten, nonchalance van derden veroorzaakten nogal eens breuk.
Op je bril:berger schreef:Waar doe je hem nu? Zoek nog een handige plek voor een spiegeltje...arnob schreef:Mooi spiegeltje. Maar op een kwetsbare plaats is mijn ervaring; toen ik mijn spiegel nog aan het uiteinde van mijn stuur had moest ik dat ding elk jaar vervangen. Vallen, stoten, nonchalance van derden veroorzaakten nogal eens breuk.
Bedankt voor alle reacties maar deze ziet er goed uit, die ga ik proberen. Aangezien ik dezelfde bar-ends heb als op deze foto vielen een aantal suggesties al af.Polling schreef:
Zo kijk ik precies onder mijn hand door, zie net de zijkant van mijn been en kijk net over de fietstas heen naar achteren. En de spiegel is redelijk beschermd door het stuur en de barend.
Dit vereist mentale hardheid,ijzersterke zelfdiscipline, doorzettingsvermogen een hele specifieke voorbereiding. Het fotograferen van kerkjes en het drinken van biertjes op terrasjes en het ruiken aan lavendel kan je wel vergeten. Misschien is het wel een Ultra-racer_Peter_ schreef:Ik heb mijn fiets klaar gemaakt voor de vakantie, wat deze gast echter doet daar kunnen de profs een voorbeeld aan nemen, met slechts 1 versnelling. Het verhaal wil dat hij de laatste 7 etappes van de Giro een dag voor de profs heeft gereden. (Dit is dus de Stelvio. Walter, eat your heart out!)