Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot(en) gezocht Azie (evt met AWOL) Okt/Nov '14 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot(en) gezocht Azie (evt met AWOL) Okt/Nov '14

Hallo beste wereldfietsers,

Nogmaals een oproep: Fietsen met evt AWOL...Okt/Nov 2014 (11 okt t/m 6 nov) in Azie. Het is voor mij de 1ste keer buiten Europa en heb nog maar weinig ervaring.

Het lijkt mij eventueel leuk om dit samen met één of meerdere andere fietsende reizigers te doen. Wie kan/heeft er zin of ook plannen om in Azie met evt AWOL te willen fietsen?

Tips, info en adviezen zijn van harte welkom.

Groet,
TravelWoman (Sandra)
Hoi Sandra,

Ik heb ook plannen om in Azië met AWOL te gaan fietsen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar okt/nov. Ik heb nog niets geboekt, ben me nog aan het oriënteren bij AWOL.

Groet, Kestrel (vr. 49jr)
Kestrel schreef:Hoi Sandra,

Ik heb ook plannen om in Azië met AWOL te gaan fietsen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar okt/nov. Ik heb nog niets geboekt, ben me nog aan het oriënteren bij AWOL.

Groet, Kestrel (vr. 49jr)
Hoi,

Ik heb je een pb gestuurd :-)

Gr, TW
Beste Sandra,
Ik ben een ervaren fietser en wil dit najaar ook wel eens in het voor mij onbekende Azie gaan fietsen. Ik denk daarbij aan Laos, Vietnam,Thailand of andere landen in het Verre Oosten. Wat heeft jouw voorkeur? Ik weet niet of ik per se met Asian Way of Life dit wil doen. Wat is het voordeel?
Ik hoor graag van je.
Stuur me een pb voor meer info.
Groeten,
Rutger
Tip, ik heb in november gefietst van Chiang Mai naar Phuket 2300km met de boekjes van AWOl. In het kort Chiang May richting Bangkok vond ik niet prettig fietsen, lange wegen en gevaarlijk verkeer, alleen het stukje in de bergen was leuk te doen. Ayatulla richting River Kwai was een leuk stuk en mooi, midden Thailand richting Phuket was mijn ding, langs de kust fietsen echt gaaf, aan te bevelen. Als je vragen hebt hhor i het graag
Beste allemaal,
Ik heb veel zin om in Azie te gaan fietsen. Asian Way of Life biedt vele voordelen: fiets mag gratis of tegen geringe kosten mee op de vlucht. Je wordt opgehaald op het vliegveld met transfer naar een goed hotel (met zwembad) om daar bij te komen van de jetlag. Verder krijg je een uitgebreide routebeschrijving mee. Het lijkt me heerlijk om Thailand en andere landen te ontdekken. Wie wil eens kennis maken met een eerste fietstrektocht of het klikt.
Groeten,
Rutger
Kestrel schreef:Hoi Sandra,

Ik heb ook plannen om in Azië met AWOL te gaan fietsen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar okt/nov. Ik heb nog niets geboekt, ben me nog aan het oriënteren bij AWOL.

Groet, Kestrel (vr. 49jr)
Dag Kestrel,

Ik wil nog steeds heel graag met anderen samen in Azie fietsen, ik zit alleen vast aan een bepaalde vakantie- periode namelijk week 42 t/m 45. Dit is van 13 okt t/m 9 nov 2014.

Er hebben een aantal mensen op mijn bericht gereageerd, ik ga nu kijken welke mensen er die periode ook kunnen/willen, en dan zou ik graag een keer gezamelijk willen fietsen. Kijken of er een klik is.

Graag hoor ik van je of je misschien nog belangstelling hebt en of je die vakantie-periode kan?

Groet,
TravelWoman (sandra)
Kestrel schreef:Hoi Sandra,

Ik heb ook plannen om in Azië met AWOL te gaan fietsen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar okt/nov. Ik heb nog niets geboekt, ben me nog aan het oriënteren bij AWOL.

Groet, Kestrel (vr. 49jr)
Dag Kestrel,

Ik wil nog steeds heel graag met anderen samen in Azie fietsen, ik zit alleen vast aan een bepaalde vakantie- periode namelijk week 42 t/m 45. Dit is van 13 okt t/m 9 nov 2014.

Er hebben een aantal mensen op mijn bericht gereageerd, ik ga nu kijken welke mensen er die periode ook kunnen/willen, en dan zou ik graag een keer gezamelijk willen fietsen. Kijken of er een klik is.

Graag hoor ik van je of je misschien nog belangstelling hebt en of je die periode kan? sandraschijva80@gmail.com

Groet,
TravelWoman (sandra)
Rutger schreef:Beste allemaal,
Ik heb veel zin om in Azie te gaan fietsen. Asian Way of Life biedt vele voordelen: fiets mag gratis of tegen geringe kosten mee op de vlucht. Je wordt opgehaald op het vliegveld met transfer naar een goed hotel (met zwembad) om daar bij te komen van de jetlag. Verder krijg je een uitgebreide routebeschrijving mee. Het lijkt me heerlijk om Thailand en andere landen te ontdekken. Wie wil eens kennis maken met een eerste fietstrektocht of het klikt.
Groeten,
Rutger
Dag Rutger,

Ik wil nog steeds heel graag met anderen samen in Azie fietsen, ik zit alleen vast aan een bepaalde vakantie- periode namelijk week 42 t/m 45. Dit is van 13 okt t/m 9 nov 2014.

Er hebben een aantal mensen op mijn bericht gereageerd, ik ga nu kijken welke mensen er die periode ook kunnen/willen, en dan zou ik graag een keer gezamelijk willen fietsen . Kijken of er een klik is.

Graag hoor ik van je of je misschien nog belangstelling hebt en of je die periode kan?

Groet,
TravelWoman (sandra)
Hallo fietsers,

Ik probeer het nog eens...... omdat ik zo graag wil fietsen in Azie :-)

Voor wie nog interesse heeft om (eventueel met AWOL) te fietsen in Azie in de periode van week 42 t/m 45 (kan evt wat dagen eerder of later schuiven) okt/nov. En graag een keer zouden willen proeffietsen om te kijken of er een klik is, al dan niet te brainstormen.

Voorstel; Weekend 24/25 mei 2014
Weekend van pinksteren 7/8/9 juni


Stuur me anders even een mailtje, sandraschijva80@gmail.com

Groet,
TravelWoman (Sandra)
Ik wil ook die kant op in okt./nov. liefst 6 weken.
Heb uitgebreid gebeld met AWOL en als je idd geen drukke autowegen wil raden ze
Midden Thailand aan (groot gedeelte langs kust!). Schijnt prachtig te zijn.
Is er al aktie ondernomen of een groepje ontstaan? Laat me horen :-)