Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsgezelschap voor komende lente en zomerperiode in Europa - Forum Wereldfietser

Fietsgezelschap voor komende lente en zomerperiode in Europa

Ik ben een gepensioneerde 67 jarige mannelijke, geoefende "recreatieve" fietser. Ik zou graag kennis maken met een identieke fietser, die over nogal vrije tijd beschikt om samen met mij regelmatig één dag fietstochten te maken en indien geïnteresseerd af en toe meerdaagse fietstochten in België en Nederland te beleven. Bij uitzondering en met iemand met buitenland ervaring zou ik mij eventueel ook aan verre bestemmingen wagen ...
Ik woon in de regio zuid-West-Vlaanderen. Ik ben lid van 'Vrienden op de fiets', maar ander logementsformules zijn voor mij geen probleem.
Het is voor mij niet de bedoeling om kilometers te maken maar om te genieten van het 'fietsen' op zich, de natuur en toeristische, culturele sites en locaties.
Hallo Jozef
Ik (man 65jaar) heb een gelijkwaardige bezigheid als jij en zoek ook een fietsmaatje. Ik wil graag eens met jou overleggen. Ik woon in Zuid Nederland onder Tilburg op de grens met Poppel-Turnhout.
Indien jij interesse hebt om met mij te overleggen, stuur een e-mailberichtje naar Keesbrok@home.nl.
Met vriendelijke groet,
Kees
Hallo Jozef 1946
Heb jij toevallig al een antwoord op mijn vraag om eens kennis te maken of onze interesses gelijk zijn.
Graag een reactie naar Keesbrok@home.nl

Met vriendelijke groet.
Kees