Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hamburg naar Osnabruck - Forum Wereldfietser

Hamburg naar Osnabruck

Mijn rondrit Duitsland in Juni Limus tot Regensburg dan via Praag de Elbe radweg tot Hamburg.
Daar wil ik via Seedorf waar ik vrienden bezoek naar Bremen en dan door via Osnabruck en Enschede weer richting Maarssen bij Utrecht.
Van Hamburg naar Osnabruck loop volgens mij een deel van een lange afstand een zgn.R route ik dacht de R7 is er iemand die deze route al eens gefietst heeft en zijn daar campings of andere overnachting mogelijkheden .
Ik zou natuurlijk ook de kust route kunnen nemen maar dat stuk heb ik al eens gefietst dus zoek ik een andere route terug.
Klaas
saagstree schreef:Van Hamburg naar Osnabruck loop volgens mij een deel van een lange afstand een zgn.R route ik dacht de R7 is er iemand die deze route al eens gefietst heeft en zijn daar campings of andere overnachting mogelijkheden.
De N8 Hanse-Radweg van Hamburg via Bremen naar Osnabrück. Hij staat gemarkeerd op de Openfietskaart. Kampings lijkt mij geen probleem in dat gebied.

Afbeelding
Bedankt.
Ik wist niet dat het een deel van de Hanse radweg was.
Heb hem al op de GPS gezet.
Klaas
saagstree schreef:Bedankt.
Ik wist niet dat het een deel van de Hanse radweg was.
Heb hem al op de GPS gezet.
Klaas
Vroeger was dit de Fernradweg OS-HB, nu de N8, oude wijn in nieuwe verpakking dus 8)