Ik ben een gepensioneerde 67 jarige mannelijke, geoefende "recreatieve" fietser. Ik zou graag kennis maken met een identieke fietser, die over nogal vrije tijd beschikt om samen met mij regelmatig één dag fietstochten te maken en indien geïnteresseerd af en toe meerdaagse fietstochten in België en Nederland te beleven. Bij uitzondering en met iemand met buitenland ervaring zou ik mij eventueel ook aan verre bestemmingen wagen ...
Ik woon in de regio zuid-West-Vlaanderen. Ik ben lid van 'Vrienden op de fiets', maar ander logementsformules zijn voor mij geen probleem.
Het is voor mij niet de bedoeling om kilometers te maken maar om te genieten van het 'fietsen' op zich, de natuur en toeristische, culturele sites en locaties.
Ik woon in de regio zuid-West-Vlaanderen. Ik ben lid van 'Vrienden op de fiets', maar ander logementsformules zijn voor mij geen probleem.
Het is voor mij niet de bedoeling om kilometers te maken maar om te genieten van het 'fietsen' op zich, de natuur en toeristische, culturele sites en locaties.