Er zijn allerlei versnellingsmechanismen in de handel, maar aan de prijs-kwaliteitverhouding van de Shimano Altus valt toch eigenlijk niet te tippen. Ik rij er zelf al 10 jaar mee omdat het standaard werd meegeleverd op mijn fiets en ik er nog nooit problemen mee heb gehad.
Recentelijk heb ik een nieuwe derailleurgroep aangeschaft omdat de cassetes met 7 versnellingen wat moeilijker te krijgen zijn en ik ben voor 45 euro weer klaar voor de volgende 10 jaar. Voor dat geld heb ik nu 24 schakelmogelijkheden die ik zomaar naar wens en terrein kan aanpassen.
Ben je ook de trotse bezitter van deze Shimanogroep laat dan weten:
- hoe lang je ermee doet
- wat je ervoor betaald hebt
- hoe vaak je een fietsenmaker bent tegengekomen die er geen onderdelen voor had
Ik ben reuze benieuwd.
Recentelijk heb ik een nieuwe derailleurgroep aangeschaft omdat de cassetes met 7 versnellingen wat moeilijker te krijgen zijn en ik ben voor 45 euro weer klaar voor de volgende 10 jaar. Voor dat geld heb ik nu 24 schakelmogelijkheden die ik zomaar naar wens en terrein kan aanpassen.
Ben je ook de trotse bezitter van deze Shimanogroep laat dan weten:
- hoe lang je ermee doet
- wat je ervoor betaald hebt
- hoe vaak je een fietsenmaker bent tegengekomen die er geen onderdelen voor had
Ik ben reuze benieuwd.