Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in het noorden van Zweden en Noorwegen - Forum Wereldfietser

Fietsen in het noorden van Zweden en Noorwegen

Hoi,

ik ga deze zomer 3 weken in het noorden van Zweden en Noorwegen fietsen en ben op zoek naar informatie bronnen en tips over deze regio. Kan iemand mij hierbij helpen?
Ries schreef:Hoi,

ik ga deze zomer 3 weken in het noorden van Zweden en Noorwegen fietsen en ben op zoek naar informatie bronnen en tips over deze regio. Kan iemand mij hierbij helpen?

De Noorse eilandengroep Lofoten is zeker een aanrader,
kijk even op mijn site, daar staat een reisverslag:
http://home.wanadoo.nl/moh

in Zweden heb je een paar LF routes. Bijvoorbeeld de Sverigeleden. In Op Pad van, ik schat, een jaar geleden heb ik over Zweden een artikel geschreven. Daar staat ook een route in het noorden (Lapland) in. Neem vooral een hoofdnetje mee tegen de muggen!

Eric Schuijt
Beste Ries,

Heb je de Landeninformatie op de ledenpagina's geraadpleegd?

Daar is namelijk per land een specifiek document beschikbaar met alle standaardinformatie die je nodig hebt. Hierin vind je ervaringen van leden van de Wereldfietser, tips, adressen en meer.

Dat is de beste start voor je voorbereidingen. Voor meer specifieke informatie kun je dan later hier terecht.

Succes met je voorbereidingen!

Gegroet,
Sebastian

Kijk even in de nieuwe "Op Pad" van juni 2003 : daar staat een artikel over fietspaden in Europa, met onder andere een hoofdstuk gewijd aan Noorwegen - Zweden - Finland.

Nog in "Op Pad" een artikel over een fietsroute van Stavanger naar Roros in Noorwegen.

William