Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frame KoGa world traveller - Forum Wereldfietser

Frame KoGa world traveller

Hoi, ik heb een frame van een wt uit pak 'm beet 2005 in de schuur hangen. Als er een liefhebber is, dan verkoop ik deze graag. Voorzover ik weet is er niks mis met het frame, hij is rijdend de schuur ingegaan, vervolgens heb ik alle onderdelen er vanaf gehaald en op een mtb gezet. Het wt frame was net te klein voor schwalbe super moto's en die had ik speciaal gekocht om mee op het strand te rijden, toen ze niet paste heb ik het frame aangepast... Een redelijk vind ik redelijk :) en dan istie van jou. Het frame hangt in haarlem....
Misschien moet je er even een framehoogte bij vermelden. :-)
57 cm voor 26 inch wielen, ik zag zojuist dat ik het frame eerder te koop heb aangeboden, maar is toen niet gelukt/ gebeurd, waarom? god knows...
Misschien noemde je het toen ook een Kota? :wink:
(De topictitel kun je zelf aanpassen.)
Leon
Is het echt alleen het frame?
Of zitten er toch nog onderdelen aan?
En wat wil je ervoor hebben?
Het is idd alleen het frame (maar met balhoofd, vork, zadelpen, zadelpenklem), ik heb er misschien nog wel een bagagedrager / voordrager bij.. En misschien nog een wiel of zo, maar het gaat eigenlijk echt alleen om het frame, oh en het octalink BB dat er nog in zit.. ik heb daar geen geschikte sleutel voor. En wat ik er voor wil hebben, geen idee, wat zou zo iets waard zijn, tja wat de gek er voor geeft, maar wat zouden de kenners hier zeggen dat het waard is?
Een paar vraagjes: is het frame er nog?; voor welke lengte is het frame geschikt (vergelijkbaar met normale 28" frames)?
Heeft U het frame nog.