Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vsf tx400 of 1000 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vsf tx400 of 1000

Nog even meegeven: ik kocht mijn VSF TX-1000 op ebay.de bij bikepark-dissen_de (zelf even opzoeken, link ga ik niet plaatsen ivm forum regels :-) ). Even mailen naar hen en je krijgt een mooie prijs, koopt dan wel rechtstreeks aan hen. Ik betaalde ongeveer 2080, incl verzending naar België. Voorgaande comments ivm zelf even afmonteren gelden hier ook, maar verder gewoon goed!

Snel even kijken toont dat er momenteel geen TX-1000 te koop staat bij hen, maar komen geregeld nieuwe modellen op volgens mij, ook andere modellen van VSF staan bij hen te koop.
jorge_regula schreef:ik kocht mijn VSF TX-1000 op ebay.de bij bikepark-dissen_de

Ik betaalde ongeveer 2080, incl verzending naar België.
Dan heb je mazzel gehad. Nu kost hij er de normale prijs: http://www.bikepark-dissen.de/TX-1000-R ... l_609.html
Dan zou ik toch liever bij een winkel iets dichterbij.
Leon
Vergeten vermelden: het ging hier over het model van het vorige jaar, de nieuwe reeksen staan uiteraard niet in korting. Voor de korting die ik kreeg was 't al eens de moeite.
Ik ben nog steeds aan het wachten op levering begin februari. De levertijd is dan ook het gevolg van een kleurkeuze.
Ik heb wel 2750 euro + 100 euro voor de afwijkende kleur betaald, maar voor deze hogere bedragen heb ik wel de luxe en service van een relatief dicht bij huis leverancier, wat mij ook wel wat waard is. (Ik heb trouwens twee linkerhanden :lol: )