Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Heb je in het Midden-Oosten gefietst? - Forum Wereldfietser

Heb je in het Midden-Oosten gefietst?

Het Midden-Oosten heeft veel moois te bieden. Dat proberen Jos en ik aan te tonen in ons tijdschrift. En daar hebben wij jouw hulp bij nodig. Dus stuur op die mooie verhalen! Neem de lezers bij je achterop door de Sinaï-woestijn, langs kruisvaardersforten naar de pyramiden. Stil je honger met falafel en les je dorst met muntthee. Warm je blote voeten op het marmer van een moskee. Stuur voor 1 februari op naar redactie@wereldfietser.nl

Er zijn al twee verhalen binnen over Libanon en Syrie. Maar niet over Jemen, Jordanie, Irak, Saoudi Arabie, Oman, Quatar, Sudan, Bahrein, Verenigde Arabische Emiraten, Israel, Koeweit, Irak, de Palestijnse Authoriteit en Egypte. Of ben ik een land vergeten? :oops:

Eric Schuijt

Volgens het lijstje van de Landeninfo valt Turkije er ook onder.

Ben benieuwd naar de wellicht spannende verhalen! Irak staat zie ik twee keer in de lijst.... :evil: Hopelijk werkt je oproep!

Als de tijd het toelaat, kan ik wel wat verzorgen over Jordanie, Israel en Egypte!

FV schreef:Als de tijd het toelaat, kan ik wel wat verzorgen over Jordanie, Israel en Egypte!
Hoi FV

als de tijd het toelaat??

wanneer ga je??
ik ga in april die landen bezoeken
ik vertrek begin maart en hoop er eind april tezijn.
ik zoek nog reis genoten.

kun je a.j.b wat van je laten horen??

Groetjes Bas

HA Bas,

in het voorjaar van 2005 ben ik van Turkije via Syrie, Libanon, Syrie, Jordanie, Jerusalem, Jordanie, Egypte gefietst. Zie ook de reisverslagen op het forum onder midden oosten, en voor een paar fotootjes van de eerste helft van de tocht de site van Jim van den Berg (www.jimvandenberg.nl).

Voor dit jaar staat Iran op de rol.

Met 'als de tijd het toelaat' bedoelde ik tijd om een verhaaltje te schrijven voor het tijdschrift :)

Als je nog vragen hebt over die landen, laat maar weten.
Groet,
Freek