Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Werken bij De Vakantiefietser? - Forum Wereldfietser

Werken bij De Vakantiefietser?

Wij zijn op zoek naar vakantiefietsers die het leuk vind om klanten te adviseren. Jouw persoonlijkheid vinden wij belangrijker dan jouw ervaring. Maar je moet natuurlijk wel fietsvakantie-ervaring hebben.
Afbeelding
Omschrijving:

- Part-time voor maximaal twee dagen. In ieder geval zaterdag. Daarnaast zijn wij ook op zoek naar iemand voor de dinsdag, woensdag en/of donderdag.
- Voor een goede balans in de groep, heeft een vrouw de voorkeur.
- En dan nog jong ook. Maar ja, je bent al sneller jonger dan ik :lol:
- Affiniteit met vakantiefietsen is een must. Niet alleen met de fietsen zelf, maar ook met landkaarten reisgidsen, kleding, fietstassen, enzovoort.
- Wij zijn niet op zoek naar een verkoper, maar naar iemand die klanten kan adviseren bij de aanschaf van een fiets en/of uitrusting.
- Eerlijk zijn en sociaal vaardig.
- Het hebben van een partner strekt dan ook tot aanbeveling. Waarom? Omdat de kans groter is op een stukje empathisch vermogen.
- Kunnen sleutelen wordt op prijs gesteld. Een bidonhouder of kilometerteller monteren kan vaak tussendoor.

Weetjes:
- Altijd thee, koffie en negerzoenen.
- Voor de lunch wordt gezorgd.
- Lange fietsvakantie is geen probleem, als het maar buiten het hoogseizoen is.
- Op zaterdag een ontbijt met verse croissants.
- Wil je af en toe een zaterdag vrij, dan kan dat.
- Een of twee keer per jaar een bedrijfsuitje en/of een beursbezoek. http://www.vakantiefietser.nl/201308/ons-bedrijfsuitje/ en http://www.vakantiefietser.nl/201309/eurobike-2013/
- Iedere dag kun je uitslapen (winkel is pas om 10.00 uur open, behalve op zaterdag).
- De Vakantiefietser ligt in een gezellige buurt vlak bij het Centraal Station.

Interesse?
Kom eens langs om mee te lunchen, dan kunnen we meteen zien of je met mes en vork kan eten. En neem je cv en vakantiefoto’s mee. Maar je mag natuurlijk ook een brief of mail sturen of jouw sollicitatie op YouTube zetten.

Eric Schuijt

(Oh ja, tot 1 januari zijn we alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag open)
in Nederland ligt het misschien anders, maar in België zou ik aan de hand van deze vacature klacht tegen u kunnen neerleggen bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Lucky you.
Zeer nette oproep. Helaas woon ik ver weg (en voldoe ik (nog) niet aan een paar eisen). Veel succes met de zoektocht
gnorgel schreef:in Nederland ligt het misschien anders, maar in België zou ik aan de hand van deze vacature klacht tegen u kunnen neerleggen bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Lucky you.
Bedenk wel dat we ook een minister-president hebben zonder enig empathisch vermogen. :D
gnorgel schreef:in Nederland ligt het misschien anders, maar in België zou ik aan de hand van deze vacature klacht tegen u kunnen neerleggen bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Lucky you.
En wat zou dan de aanklacht zijn? :shock:
Toch niet de negerzoenen hoop ik :x
dik5 schreef:
gnorgel schreef:in Nederland ligt het misschien anders, maar in België zou ik aan de hand van deze vacature klacht tegen u kunnen neerleggen bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Lucky you.
En wat zou dan de aanklacht zijn? :shock:
Toch niet de negerzoenen hoop ik :x
Ik gok dat Gnorgel het wil gooien op een combinatie van leeftijdsdiscriminatie en discriminatie op basis van geslacht. Vrees echter dat de klacht niet gegrond zal worden verklaard omdat Eric aangeeft dat de voorkeur uitgaat naar een jonge vrouw.
Er staat een oude heer dus niets in de weg om te solliciteren en zich als de onweerstaanbare beste kandidaat te presenteren. :wink:
Ik heb een déjà vû! Zullen we deze discussie niet weer houden?

Waren alle vacatureteksten maar zo eerlijk. Je weet meteen waar je aan toe bent. Wat je er vervolgens mee doet is aan een ieder zelf.
Travelmaster schreef: Waren alle vacatureteksten maar zo eerlijk. Je weet meteen waar je aan toe bent. Wat je er vervolgens mee doet is aan een ieder zelf.
Helemaal mee eens! Zou een hoop gezeur schelen
Wat de sollicitatie betreft, is alles niet zo zwart-wit
De vorige keer heb ik min of meer dezelfde sollicitatie geplaatst en toen kwam Jurg binnenstappen. Hij was zeker geen vrouw en zeker niet de jongste, want hij is namelijk gepensioneerd.

Inmiddels werkt hij hier met veel -wederzijds- plezier.

Eric
Eric,

Ik heb je een PB verstuurd.

Mvrgr,
Joris van Scheindelen