Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voordelige II. keus Ortlieb tassen uit Duitsland - Forum Wereldfietser

Voordelige II. keus Ortlieb tassen uit Duitsland

Mag ik jullie eens attenderen, wij zijn tenslotte géén dieven van onze eigen portemonnee, op een Duitse webshop met zéér voordelige Ortlieb tassen:

http://www.ortliebfahrradtaschen.com welke nieuwe tweede keus aanbied voor zéér voordelige prijzen!!

Wij ontvingen vandaag een pakket van 6 achter- en front Ortlieb tassen en een stuurtas Ultimate6 met € 5,90 verzendkosten.
Het mag dan nieuw en II. keus zijn. Echter zien wij amper enig verschil.
Zelfs met 5-jaar fabrieksgarantie!!
In één woord verbazingwekkend en wij zijn :D :D

Hartelijke groet,
Frits
Ik zit er aan te denken om een stuurtas te nemen. Alleen het probleem is ik weet niet of het past. Hoe zou je hier achter kunnen komen zonder al te veel geld uit te geven.
Gr. Pim
PimvandenHeuvel schreef:Ik zit er aan te denken om een stuurtas te nemen. Alleen het probleem is ik weet niet of het past. Hoe zou je hier achter kunnen komen zonder al te veel geld uit te geven.
Gr. Pim
Hallo Pim,

Bij de Ortlieb stuurtas wordt een stuurklem, geschikt voor fietssturen met een diam. van max. 31,8 mm, meegeleverd. Die stuurklem is beslist niet geschikt voor carbonsturen!!

Succes met de aankoop.

Hartelijke groet,
Frits
Hoe is de kwaliteit van de tassen eigenlijk? En is het ergens aan te zien/merken dat ze 2e keus zijn?
pompompom schreef:Hoe is de kwaliteit van de tassen eigenlijk? En is het ergens aan te zien/merken dat ze 2e keus zijn?
Wij hebben gisteravond nogmaals onze levering nagezien. Het vreemde is, ook al is het verpakt in originele Ortlieb verpakking, ik zie niet dat het II. keus is. Óók op verpakking daarop wordt niets vermeld van II. keus.
Bij het uitpakken, wat eigenlijk onder de kerstboom had moeten plaatsvinden, en de daarop volgende controle kunnen wij werkelijk niets vinden. Nou ja, je ziet op twee tassen dat stiknaad dubbel is uitgevoerd. Maar verder zien wij beslist géén schades of onjuistheden. Het enige wat wij kunnen opmerken is dat het Ortlieb logo, op stuurtas, een beetje scheef is geplakt en dat het Ortlieb logo op de gele voortassen niet helemaal zo scherp zijn gedrukt. Nou ja “So what?”.

Wij zijn hierop door Duitse vrienden op gewezen. In Duitsland blijken meer zaken II. keus Ortlieb te verkopen. Indien iemand deze tassen wil bekijken kan dat tijdens http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=21238 en tijdens de komende Paastocht.

Hartelijke groet,
Frits