Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Birma 2013 - Forum Wereldfietser

Birma 2013

Hoi aanstaande reisgenoot :-)

Het is alweer 3 jaar geleden dat ik mijn fiets bepakte en het begint nu wel weer te kriebelen om er op deze wijze op uit te trekken. Hierbij gaat mijn voorkeur uit naar Birma hoewel Cambodja en Laos ook hoog op het lijstje staan.

Wat ik zoek is een leuke, avontuurlijk reisgenoot (m/v) of misschien zelfs meerdere personen om eind 2013 een maand door Birma/Cambodja/Laos te fietsen, liefst iemand rond mijn leeftijd. Uitgangspunten zijn genieten, ontspannen en ontdekken.

In kort over mijzelf, ik ben 31 jaar en kom uit Haarlem. Meerdere malen fietsvakanties met tent en kookspullen door Europa gemaakt en de mooiste reizen waren wel Nieuw Zeeland en Coast to Coast USA. In Azie heb ik 2 maal gefietst maar tot nu toe georganiseerd.

Als je interesse hebt hoor ik het graag!

Groetjes Onno
Hoi Onno,

Klinkt interessant! Ik heb veel fietsvakanties in Europa gedaan (met tent en e.v.t. kookspulletjes), maar nog nooit daar buiten (wel in Urugay en Argentinie gefietst, maar op locale fietsen en zonder bagage... niet echt te vergelijken met een fietsvakantie :). Ik heb gehoord dat Myanmar erg mooi is en het lijkt me echt super om daar te fietsen! Zelf zou ik graag na 14 december vertrekken, zou dat ook binnen jouw planning passen? Met 30 jaar ben ik wel ongeveer van jouw leeftijd.

Groetjes,
Fien
Hoi Onno,

Hoe lang zou je willen gaan? En is het plan nog steeds vertrekken in December?

Grts Sanne
Hoi AzieAvonturiers,

Hebben deze plannen nog vorm gekregen en is er evt nog ruimte voor nog een reisgenoot?
Ben zoekende -op zeer korte termijn- vanwege een onverwachte werkreis naar Singapore en aan het uitzoeken of het nog haalbaar is om er een fietsvakantie aan vast te plakken.

Groetjes Lancelotte
Hoi Lancelotte,

Birma is niet door gegaan en inmiddels zit ik zelf in Tasmanie tot en met de kerst. Hier ben ik het eiland aan rond fietsen/wandelen/duiken. Nou ja het rondje dan fietsen :-) Als je snel bent kan je je nog wel hier aan sluiten :-)
Birma/Myanmar staat nog wel op verlanglijstje maar niet meer in 2013.

Groetjes Onno