Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ActionCam: Ervaringen Drift HD Ghost of Gopro Hero 3 Black - Forum Wereldfietser

ActionCam: Ervaringen Drift HD Ghost of Gopro Hero 3 Black

Film jij je fiets avonturen met een actioncam?

Mijn huidige actioncam (Contour) heeft de geest aan Maarten gegeven.
Heb jij ervaringen met de Drift HD Ghost of de Gopro Hero 3 Black?
Ik wil graag ervaringen weten wbt beeldkwaliteit en batterijduur.
Beste John,

Ga voor de HD Ghost betere levensduur accu, en hij hangt zich niet op na een update.
Ja ook deze zooi moet eens in de zoveel tijd aan de kabel om weer up to date te zijn.
Daar zitten goede dingen in (scripts) maar ook rotzooi en dan doet die hangen!
En als je niet de oude setting correct hebt ge-backuped dan is dat weer een killer om je oude te vinden op het WWW.
Want wie doet eerst een hard software check??? Jij .... (ik hoop het) maar wij mannen doos open accu laden en go.
Dus na 10 min fietsen naar binnen en dat ding zsm aan de computer en oeps in welke software (film editing) ga ik dit doen. Want wat kan mijn PC ook alweer aan vwb media (lees geheugen en video kaart) en dan begint de shit..... weer een hoofdstuk erbij.
Dus beiden producten goed doorlezen vwb de keiharden hardware eisen van PC machine en software. De ene is vriendjes met Microsoft en de andere met IOS.
Daarnaast (en geloof me het bovengenoemde doe je even over) doe ik altijd een controle wat kost het om.......

1. wat kost een accu (extra) vervangen in een nieuwe van dezelfde capaciteit.
2. wat kost een lens kap (in geval van schade)
3. andere mooie spulletjes

GO PRO poep mooi maar jemig wat een geld, maar dat is ook wel duidelijk als je;
creme de la creme sponsort in de action sport.
Als een KEN BLOCK ze Fiesta in ze 1 zet dan betaal jij mee. Doet die even tanken en dat doet het autootje snel na 150 km met 80 liter dan krijg jij geen zegeltjes :cry:

Oja ook leuk kijk/bedenk ook even in welke format je wil ga werken en filmen:

Want het knopje opnemen in HD 1080 is leuk maar doet pijn als PC - Software niet match is.

Kijk even op hun eigen sites en voor je gaat inkopen en bijvoorbeeld op http://www.x-sportsworld.nl

Doei
johntelleman schreef: Mijn huidige actioncam (Contour) heeft de geest aan Maarten gegeven.
En Maarten had ook al een pijp. Wat een geluksvogel :lol: