Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen, 10 november 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen, 10 november 2013

Hallo,

Komende zondag is het weer tweede zondag van de maand... en mijn verjaardag. Ik nodig iedereen* uit die zondag mee gaat fietsen met Rondje Groningen om aan het einde van de tocht bij mij een kopje soep te komen eten met wat lekkers erbij.

Groet, Petra.
* PS: Er passen er een stuk of 15 bij mij in huis.
Ik zal er in ieder geval bij zijn, dus 1 stoel is al gereserveerd:)

Paul
Hoi Petra. Leuk. Wij zijn present. Dus weer 2 stoelen minder. :)
Hallo Petra,
Wij zijn deze keer ook van de partij.
tot zondag,
Frenk en Margo
Mijn blauwe plekken zijn weer weg, hopelijk die van Geke ook?
Ik ben om 10uur bij Ome Loeks.
De weersvoorspellingen voor zondag zijn tot dusver niet onaardig....nu maar hopen dat het uitkomt.
En leuk frenk en Margot dat jullie er ook weer eens bij zijn. Dat is heeel lang geleden!
En ik wil desnoods ook wel op de grond zitten hoor Petra.
tot zondag Cilia
Oh ja, wie bedenkt een rondje??
Hoi,
Tot nu toe zijn we met zijn zevenen, een mooi aantal. Helaas heb ik op dit moment de pech dat mijn internet thuis niet (meer) werkt, dus ik kan niet tot zondagochtend zien wie er allemaal meegaan. Ik ga ervanuit dat er nog een paar extra meegaan.
Ga nu inkopen doen en lekkere pompoensoep maken.
Groet, Petra.
Petra,

Fijne verjaardag zondag en een mooi tochtje gewenst!

Hans en Saskia
Hallo Petra,

Barbara Janssen en Gerlof Homan fietsen morgen (voor de eerste keer) ook mee.

Met vriendelijke groet,

Barbara
En wie bedenkt een leuk rondje?
Hoi Petra,

ik wens je een fijne verjaardag en een gezellig rondje toe.
Ben helaas verhinderd.

groetjes, Rikie
Wij hebben morgen andere veplichtingen. Het is een beetje erg druk met weer een nieuwe baan (Ineke) en de zorg voor familie.
Wij wensen jullie een mooie tocht met droog weer. Petra een fijne en gezellige verjaardag!!

Groetjes
Ineke en Ronald
Hoi Petra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Weer een maandje erbij zeg maar :wink:
Helaas kan ik niet mee fietsen. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Groetjes Annelies
We hebben weer een mooi rondje Groningen gefietst. Veel regenbogen, zon, donkere dreigende luchten en mooie herfstkleuren: een mooie sfeer. Marten heeft ons rondgeleid door het Drentse land met een perfecte timing. Halverwege in de buurt van Gieten was de hagelbui nog maar net begonnen of we konden schuilen onder een viaduct. Het viaduct was versperd vanwege werkzaamheden, maar een beetje wereldfietser kan langs de hekken en trotseert het (volgens sommigen) drijfzand. Na afloop heerlijke soep en bananenbrood bij Petra.
Tot een volgende rondje,
Frenk en Margo
Hoi allemaal,
Aan degenen die er niet bij waren: bedankt voor alle felicitaties. Voor degenen die er wel bij waren: leuk dat jullie bij mij langs zijn geweest en in no time twee pannen soep leeg hebben gegeten. Bedankt Barbara voor het uitlikken van de pompoensoeppan, die kon daarna zo de kast weer in ;-). Volgende keer ben ik er helaas niet bij, ik ga zondagmiddag zingen met mijn koor in cafe Meerzicht aan het Zuidlaardermeer (dus als je nog zin hebt, kom gezellig langs).
Dus tot volgend jaar maar weer!
Groet, Petra.