Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje September-Oktober - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje September-Oktober

Hallo,

Ik zoek nog iemand m/v (of meerdere personen) om vanaf half september tot begin oktober een fietsvakantie te doen.

Ik ben een 24jarige (wereld)fietser uit het Leuvense (Belgie), met nog 3 weken verlof in het vooruitzicht.
Ik heb nog geen exacte plannen (enkel wat wilde ideeën :-) )
reisvoorstellen dus zeker nog welkom
Ik fiets ongeveer 100 tot 150 km per dag (maar ik pas me graag aan), slapen doe ik liefst in een tentje of jeugdherberg.

Wie gaat er mee ? :-)

Groetjes, Jens
Hey Jens,

Ik heb ook nog 3 weken vakantie voor mij en zoek ook nog een fijne reisgenoot voor een fietsvakantie (liefst België-Barcelona), maar mijn 3 weken vallen net iets vroeger als de jouwe. Ik kan enkel de eerste 3 weken van september, daarna begint mijn academiejaar terug. Dus ik vrees dat dit geen optie is?

Heleen
Hallo,
Ik ben nog benieuwd of er iemand een weekje mee rond wil fietsen.
Heb nog geen exacte plannen, dus kan me aanpassen.
Heb periode half september - half oktober in gedachten.
in verband met daglicht niet verder dan 80 km, dan is er nog tijd om rond te kijken.
Ik (34 jaar) neem de spullen mee op de atb dus kan ook off-road.
iemand interesse?
Joost
hallo ik ben 41 jaar en heb wel zin om meete fietsen, ik fiets ook zo'n 90 km per dag en overnacht ook in een tent. Hou van kunst, en kan wel deze periode.
woon nabij tilburg. door frankrijk fietsen heb ik nog nooit ervaren.
als je interesse heb dan hoor ik dat wel. groet
Heb je interesse om iets van Nederland-Belgie-Ardennen-Eifel te gaan fietsen? En wellicht dan in de Eifel nog een rondje als er nog tijd over is.
18-20 oktober is er namelijk door wereldfietsers mountainbiken gepland in de Eifel (Monschau).
Misschien ook iets voor jou?

Joost
Iedereen bedankt voor de reacties!

Ik ben uiteindelijk in mijn eentje vertrokken voor een 10 daagse.
Vertrokken in Diest (B) richting Koblenz om op de reitsma route in te pikken tot aan de bodensee. Vandaar ben ik via Zwitserland naar Italië gefietst via de Stelvio Pass om dan via het comomeer naar Milaan te fietsen en terug te vliegen.

Dit was mijn eerste solo trip, dus met een klein hartje alleen vertrokken, maar alles is heel goed verlopen. Echt een aanrader!