Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:O! Onder de brug! Dan is het misschien goed om dat erbij te vermelden, want er zijn nu sukkels die denken dat je doelt op ijsvorming op het oppervlak van de brug.urje schreef:Ik denk het toch wel; ik doel op het ijs onder de brug, waarvan de groei door een open brug minder gehinderd wordt.Carl schreef:op p.9 staat: "Small bridges over creeks and canals are made of metal rosters rather than wood, I suppose in order to inhibit ice growth in winter as little as possible." Dat is denk ik niet wat je bedoelde te zeggen, urje.
Je WF-'vriendjes' ook.urje schreef:Yes! M'n facebookvriendjes doen ook leuk mee trouwens
Nou daar deed ik toen wel de hele dag over hoor... En het is nog steeds m'n record, hoog tijd dat ik eens weer een dag ga doorfietsen.Elstar schreef: Ik was wel nieuwsgierig naar het verslag van die gast die vroeg in april al 174 km (incl. een rondje Utrecht) op een zondagmiddag fietste.
Ik wil niet vissen naar complimentjes, maaruh, knock yourself outmath schreef:Verder nog wat trucs om onder de aandacht te komen:
- Je hebt heel mooie foto's. Laat vrienden en bekenden die aanklikken als 'great pic' of 'interesting'. Het komt dan met afbeelding op de Home page. Dat trekt ook kijkers.