Ik kan meedelen dat Fred, Jaap, Bernice, Patrick & Janneke, en Inge & de kookploeg een buitengewone prestatie hebben neergezet. De volgende records zijn sowieso gebroken volgens wandelend archief Bert Sitters:
Tenslotte natuurlijk speciale dank aan Bert van Sprang voor de sportieve heenreis en de off-roadgroep voor de sportieve en gezellige invulling van de zaterdag! En natuurlijk wil ik veel respect uitspreken voor Lars, die ondanks alle malaise ervoor heeft geknokt om bij de grote vriendenclub die de Wereldfietser is weer aanwezig te zijn!
- Er waren niet eerder 106 deelnemers aan een weekend Harskamperdennen die allen een plekje vonden en waarvan er veel naar de lezingen zijn geweest van Bernice (Himalaya) en van Patrick & Janneke (Latijns-Amerika).
- Er werd een recordaantal hongerige fietsers gevoed van 99 personen. Het is bijna wachten op de eerste Michelin-ster.
- Dit was de 20e opeenvolgende, jaarlijkse bijeenkomst van fietsreizigers, maar bij de eerste bijeenkomst (in 1993) was er nog geen sprake van een vereniging. Die is het jaar erna op 19 september 1994 opgericht. Dat betekent dat we volgend jaar een jubileum te vieren hebben!
Tenslotte natuurlijk speciale dank aan Bert van Sprang voor de sportieve heenreis en de off-roadgroep voor de sportieve en gezellige invulling van de zaterdag! En natuurlijk wil ik veel respect uitspreken voor Lars, die ondanks alle malaise ervoor heeft geknokt om bij de grote vriendenclub die de Wereldfietser is weer aanwezig te zijn!