Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK 2x Schwalbe Marathon Supreme 28x2.0 - 50-622 - Forum Wereldfietser

TK 2x Schwalbe Marathon Supreme 28x2.0 - 50-622

Twee zo goed als nieuwe Supremes waar maximaal 100 km op gefietst is inclusief twee nieuwe lichtgewicht binnenbanden met Frans ventiel (ook Schwalbe) en de originele verpakkingen.

De zogenaamde 'draadjes' zitten nog op beide banden.

Banden worden verkocht omdat met bepakking (hogere druk c.q. spanning) de banden te weinig speling hebben in de spatborden van de fiets.
Die supreme's zijn gewoon geen banden voor offroad gebruik, totaal geen profiel en de levensduur wordt er ook niet beter op (inscheurende zijwanden enzo).
PB gestuurd.
€75, - voor 2 gebruikte banden, die nieuw €35,- kosten per stuk? :roll:
sjefke schreef:€75, - voor 2 gebruikte banden, die nieuw €35,- kosten per stuk? :roll:
Waarschijnlijk is de vraagprijs reëel t.o.v. wat hij/zij ervoor in de winkel heeft betaald, maar als je een beetje zoekt kan het fietsonderdelen veel goedkoper vinden op internet.
Ik koop zelf ook altijd mijn spullen bij bike-components. Standaard onderdelen zijn echt zo veel goedkoper dan bij de lokale fm.
peter1980 schreef:
sjefke schreef:€75, - voor 2 gebruikte banden, die nieuw €35,- kosten per stuk? :roll:
Waarschijnlijk is de vraagprijs reëel t.o.v. wat hij/zij ervoor in de winkel heeft betaald, maar als je een beetje zoekt kan het fietsonderdelen veel goedkoper vinden op internet.
Ik koop zelf ook altijd mijn spullen bij bike-components. Standaard onderdelen zijn echt zo veel goedkoper dan bij de lokale fm.
In Aachen heb ik al meer dan €6000 besteed en het meeste gewoon op de rug naar huis vervoerd, ook heel wat Schwalbe banden, hoewel niet alles nieuw hoeft te zijn voor mij, maar het moet wel leuk blijven. :)
Advertentie kan gesloten worden.
Leendert
Ik zie de vraagprijs alleen in de reactie van Sjefke. Info uit PB? Niet zo netjes? Of mis ik iets?
Nee je mist niets, maar de markt waarde blijkt lager te liggen dan gehoopt. Hierdoor houden we ze en is gevraagd om de advertentie te sluiten.
Mvg, Leendert
Het is het beste om dat laatste via een persoonlijk bericht (PB) aan een moderator te laten weten. Als je niet weet wie dat zijn (er zijn er 4) dan kun je het bericht naar het centrale account van de moderators sturen: "moderator".

Wat ook kan is de titel van het onderwerp aanpassen, in je eerste bericht. Hopelijk valt het dan een moderator op en zal die 'm sluiten. Voor deze keer zal ik 'm sluiten.