En is er misschien iemand die er op vrijdagochtend vanaf omgeving Rockanje / Rotterdam met de auto heen gaat en ik mee kan rijden ?
Leuk, zin in !
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hoi Bernice,Bernice schreef:Op het Harskamperdennenweekend zal ik een dialezing geven over mijn Himalayareis van vorig jaar.
Je krijgt de mooiste plaatjes te zien van de 12.000 foto's die ik in die negen maanden geschoten heb. De nadruk zal liggen op het fietsen in de Indische Himalaya (Ladakh en Zanskar), maar ook de doorsteek naar Nepal, een trekking rond Annapurna/Manaslu en mijn verblijf in een Boeddhistisch klooster, komen aan bod.
Tot 30 augustus,
Bernice
Kan ik een plaatsje vooraan reserveren? Ik wil niets missen.Bernice schreef:Op het Harskamperdennenweekend zal ik een dialezing geven over mijn Himalayareis van vorig jaar.
Je krijgt de mooiste plaatjes te zien van de 12.000 foto's die ik in die negen maanden geschoten heb. De nadruk zal liggen op het fietsen in de Indische Himalaya (Ladakh en Zanskar), maar ook de doorsteek naar Nepal, een trekking rond Annapurna/Manaslu en mijn verblijf in een Boeddhistisch klooster, komen aan bod.
Tot 30 augustus,
Bernice
Ik denk dat de meeste fietsers er toch voor kiezen om niet via de A1 te komen.JAAPDIJK schreef:Aan ieder die er nog niet eerder was:
Het adres: Camping Harskamperdennen (www. harskamperdennen.nl)
Houtvester van't Hoff weg 25
3775KB Kootwijk.
Dat is komende van de A1 richting Otterlo via N310 na 6.4 km linksaf..
Er staan op de site van NS (nog)geen werkzaamheden gemeld in het weekeind van de Harskamperdennen.aandegracht schreef:31 augustus, reizen in de spits laatste dag. In de zomer mag de fiets de hele dag mee. http://www.ns.nl/reizigers/producten/lo ... fiets.html
Terug op zondag ook geen bezwaar, als er geen vervangende bussen rijden.
Gr Hans
Mijn tentje staat dat weekend ergens in Ladakh, dus dat wordt een eindje omrijden voor de douchesleutels. Maar ik zal ze toch netjes klaarleggen.JAAPDIJK schreef:Het gebruik van de douches is gratis. Wel dien je te beschikken over een sleutel; we hebben centraal een aantal sleutels in bezit; deze zijn te verkrijgen bij de tent van Jim van den Berg.
Heel belangrijk: hou nooit de sleutel bij je, ook al is het maar “heel even”. Leg de sleutel dus altijd meteen terug of geef hem aan iemand anders die staat te wachten op de douche. We raken namelijk altijd sleutels kwijt en daarvoor betaal je een fikse boete, die we wee moeten doorverdelen. Heel belangrijk dus.