Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Transam Coast to Coast 2014 - Forum Wereldfietser

Transam Coast to Coast 2014

Ik ben van plan om volgend jaar de Transam te gaan fietsen, een tocht van 7000km, van Yorktown Virginia aan de Atlantische oceaan naar Astoria Oregon aan de Stille Oceaan.
Ik kan natuurlijk mij aanmelden bij Adventure Cycling Organisation voor hun jaarlijkse tocht, maar het lijkt me ook wel gezellig om dit met een paar Nederlanders te doen.
Indien er anderen zijn die dit ook wel wat lijkt, dan hoor ik dat graag.
jandeleeuw schreef:Ik ben van plan om volgend jaar de Transam te gaan fietsen, een tocht van 7000km, van Yorktown Virginia aan de Atlantische oceaan naar Astoria Oregon aan de Stille Oceaan.
Ik kan natuurlijk mij aanmelden bij Adventure Cycling Organisation voor hun jaarlijkse tocht, maar het lijkt me ook wel gezellig om dit met een paar Nederlanders te doen.
Indien er anderen zijn die dit ook wel wat lijkt, dan hoor ik dat graag.
Het is weliswaar nog niet zeker, maar de kans is wel groot, dat ik in 2014 die tocht ook fiets, eveneens van Oost naar West. Wees s.v.p. zo vriendelijk nadere informatie te sturen, zoals periode, gepland aantal kilometers per dag en de manier van overnachten.
Theo Elsinghorst
E-mail: Th.Elsinghorst@inter.nl.net
De bedoeling is om ongeveer begin mei te starten en dan in 3 maanden naar de westkust te fietsen.
Gemiddeld per dag ongeveer 100km, dat maakt voor ruim 7000km dus ruim 70 dagen, met daarbij natuurlijk nog wat rustdagen en reservedagen voor het geval van ziekte of pech.
Hoi Jan,

Wanneer vertrek je precies en hoe wil je overnachten, tent, hotel. Hoeveel km per dag gemiddeld. Ik ben dan 60 jaar.
Lijkt mij een mooie tocht.

E.mail W.P.Visser@hotmail.com
Jan

Overheen gelezen. 100 km per dag
Ik heb deze tocht gedaan in 2011, van Yorktown naar Florence. Wel wat strubbelingen onderweg gehad, maar dat maakt een dergelijke tocht ook leuk en een avontuur. De Amerikanen zijn enorm behulpzaam, maar daar gepast gebruik van.
Mocht je nog wat willen weten, neem dan vooral contact op. Ik help je graag (geleerd van de Amerikanen).
De plannen zijn ietwat aangepast.
3 maanden van huis is toch wat lang, daarom dit jaar van Yorktown naar Denver in Colorado.
3 maanden zonder vrouw, kinderen en kleinkinderen is wel wat lang.
Dan ben ik ongeveer halverwege de Transam.
Ik vertrek al op 27 maart naar Washington en kom 18 mei weer terug op Schiphol.
Heel veel plezier daar. Is je reis te volgen op Internet?