Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht Hoeksche Waard en omstreken + zomer 2014 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht Hoeksche Waard en omstreken + zomer 2014

Beste fietser,

Ik ben een 33 jarige vrouw en ben op zoek naar een fietsmaatje om deze vakantie en, de rest van het jaar, in de weekenden te fietsen. Ik heb een fietsdrager, dus 1 keer in de zoveel tijd wat verder weg is ook een optie.

In de zomer van 2014 (tijdens de schoolvakantie) wil ik heel graag samen met iemand naar het zuiden van Europa fietsen (Frankrijk, Italië of Spanje...). Ik ben wel iemand die op haar gemakje fietst en van de omgeving geniet. Maximaal 80 km. per dag en misschien af en toe een dagje ergens ontspannen als we bij een mooi meer aankomen bijvoorbeeld. Zo'n soort fietsreis samen met iemand, is al jaren mijn droom, maar heb mijn droom helaas nog niet kunnen verwezenlijken, omdat ik niemand (in mijn omgeving) ken met dezelfde droom :wink:

Groetjes,

Karin
Hallo Karin,

Ik (M/35j) heb dit voorjaar een droom verwezenlijkt, ik ben via de Reitsma route van Amsterdam naar Rome gefietst met 2 fietsmaatjes. Dit was mijn eerste echte fietsvakantie, maar zeker wel voor herhaling vatbaar. Verder maak ik veel dagtochtjes van rond de 100km.
Ik woon in Dordrecht maar pak ook geregeld de auto om nieuwe omgevingen te verkennen met de fiets.

Als je het leuk lijkt kunnen we een keer afspreken om een rondje Hoekse Waard en omgeving te fietsen.

Groetjes,
Pieter
ik (M,40) heb wel zin om met je door de hoekse waard te fietsen. ik kom uit tilburg.80 km vind ik een mooie afstand.
Beste Karin,

Ikzelf woon in zeeland, op schouwen duiveland. De hoekse waard is misschien niet echt om de hoek, flauwe woordspeling :-), maar wel goed aan te rijden met de fiets.

Ik fiets geregeld wat langere afstanden, tot 130km, met het idee om goed getraind volgend jaar zelf naar parijs en terug te fietsen. Dat wordt mijn eerste fietsvakantie waar ik ook van plan ben om 80-100 km per dag te gaan fietsen. Met genoeg rustmomenten.

Belangrijkste is om te genieten van de trip en net zoals jij heb ik in mijn omgeving ook geen mensen die zomaar ff een fietstrip willen maken.

We zouden een mooie trip kunnen combineren, rondje hoekse waard ook top, ben daar nog maar 1 keer wezen fiesten. En als je eens in de buurt van zeeland bent moet je maar een seintje geven. Zat mooie routes hier ook.

Gr. Remco
Hallo....
Ik heb net je bericht gelezen...zou graag met je meefietsen vlg jaar. Ben 62 jaar erg sportief en fiets 80 km perdag gemiddeld.
Woon in de omgeving van Gouda...
Misschien hoor ik er wat van

Gr momo
[Beste karin,

Ik ben Sandra 42 jr en fiets al een aantal jaren langere afstanden, 80 km per dag vind ik een mooi streven. Zo heb je ook nog tijd voor wat rust en genieten van de mooi dingen. Heb 2 x door Nederland gefiets ruim 1700 km en vorige jaar rondje Nederland-Belgie-Frankrijk zo'n 1800 km.

Kom uit het oosten van het land, maar goed ik denk altijd waar een wil is....is een weg :-) En daar fiets ik dan weer op ha ha ha..

Ps...Heb altijd wel vrij basic gefiets (alles op fiets incl tentje), ik weet niet wat jouw voorkeur heeft.

Laat me weten wat je plannen zijn, het is leuk om op de hoogte gehouden te worden via dit forum.

Groetjes,
Sandra