Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar praag track - Forum Wereldfietser

fietsen naar praag track

Hallo
Ik had even een vraag over de track fietsen naar praag die op de europafietser staat. Is de track van de 2de druk 2009 of zitten alle aanpassingen er al in? wij hebben namelijk de eerste druk van 2006 en vroegen ons af wat er allemaal veranderd is.

m.v.g
Rinus
rinus schreef:Hallo
Ik had even een vraag over de track fietsen naar praag die op de europafietser staat. Is de track van de 2de druk 2009 of zitten alle aanpassingen er al in? wij hebben namelijk de eerste druk van 2006 en vroegen ons af wat er allemaal veranderd is.
Waarom vraag je het niet even bij die Europafietsers? Die zullen het zelf wel het beste weten !!

Overigens is dit al meerdere keren hier op het forum aan de orde geweest, dus ...
+ als datum staat bij sommige tracks 2008, dus ...
daarnaast is het erg onlogisch om bij een nieuwe fietsgids, niet de wijzigingen in de tracks op te nemen ... 8)
nou de europafietser heeft geen forum. dacht mischien hebben mensen van de wereldfietser deze track of route gefietst en weten hoe het zit. ik kan namelijk niet veel vinden over veranderingen tussen boekje eerste en 2de druk. en waar ik de goede track verder kan vinden.
rinus schreef:nou de europafietser heeft geen forum. dacht mischien hebben mensen van de wereldfietser deze track of route gefietst en weten hoe het zit. ik kan namelijk niet veel vinden over veranderingen tussen boekje eerste en 2de druk. en waar ik de goede track verder kan vinden.
Alleen bij Paderborn loopt de 2e druk duidelijk anders, verders valt het wel mee dacht ik. De gids (3e druk) die nu in de maak is heeft wel een groter aantal wijzigingen. De gps-track van deze tweede druk staat gewoon op hun website.
ok. Bedankt.