Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stoffen badge Luxemburg gezocht - Forum Wereldfietser

Stoffen badge Luxemburg gezocht

Vorige maand heb ik in Luxemburg rondgefietst. Voor mijn groene Karrimor-zijtas zoek ik een stoffen badge van Luxemburg, zie foto onder. In Luxemburgse souvenirwinkels zijn ze echter niet te krijgen. Het mooiste zou zijn, om verwarring met de Nederlandse vlag te voorkomen, „De Roude Léiw" (om maar in het Lëtzebuergs te zeggen) op een achtergrond van blauwe en witte banen. Wel heb ik deze vlag op de horizontale framebuis van mijn gele Giant geschilderd, zie foto nog daaronder.
Een souvenirzaak aan het Damrak in Amsterdam heeft badges van alle landen ter wereld te koop, maar ik vind het te gortig om hiervoor vanuit het verre Groningen af te reizen en googlen lukt ook al niet.

Afbeelding
Deze foto is 13 juni j.l. bij de jeugdherberg van Larochette genomen.

Afbeelding
Geheel links de pas geschilderde vlag van Luxemburg op mijn fiets. Gefotografeerd in Råda, Zweden, 8 juli j.l.
Zoiets bedoel je?
rve schreef:Zoiets bedoel je?
Bedankt hoor, maar de instructies om die te bestellen lijken me te ingewikkeld en ik heb geen Visa. Best sneu dat ik nog op 29 maart j.l. over het Damrak heb gefietst en daarbij deze souvenirwinkels wel gezien, maar had nog geen plannen om daarna in Luxemburg te gaan fietsen. Een gemiste kans! :cry:
Al op marktplaats gekeken?
http://link.marktplaats.nl/686514968
Martin E. van Doornik schreef:
rve schreef:Zoiets bedoel je?
Bedankt hoor, maar de instructies om die te bestellen lijken me te ingewikkeld en ik heb geen Visa.
voor Paypal heb je niet perse een creditcard nodig,
dat kan ook met een normale NL bankrekening :wink:
Ik heb de 26ste wat tijd te doden in Amsterdam, wil er best een voor je halen en opsturen. Stuur maar een PM als je dat wil
Heb je die souvenirzaak al gebeld? Misschien willen ze hem wel even in een envelopje voor je doen... verzendkosten één postzegel?
De tovenaar schreef:Al op marktplaats gekeken?
http://link.marktplaats.nl/686514968
Jeetje, wat goed nieuws en daar zal ik meteen gebruik van maken! De overige reacties komen hiermee te vervallen (excuses :?)
Travelmaster schreef:Heb je die souvenirzaak al gebeld? Misschien willen ze hem wel even in een envelopje voor je doen... verzendkosten één postzegel?
Ik ben gedeeltelijk doof en kan dus niet bellen. Zelfs sms'en weet ik niet eens hoe, aangezien er in mijn huis een zwarte bakelieten telefoon met draaischijf staat (voor mijn vrouw). Ik heb me zowat in half Mokum blauw gegoogled en de meeste zaken hebben geen website en geen e-mail adres.
Sorry Martin, dat was me even ontschoten. Maar... kan je vrouw dan niet voor je bellen (excuus als dit domme vragen zijn hoor)..?

Hm laat maar, ik zie net dat overige reacties komen te vervallen:)!
Of zoiets??? :wink:

Afbeelding

Je kunt ook vlaggetjes bestellen bij http://www.backpackflags.com

Henk

kunst en fietswerk
Travelmaster schreef:Sorry Martin, dat was me even ontschoten. Maar... kan je vrouw dan niet voor je bellen (excuus als dit domme vragen zijn hoor)..?

Hm laat maar, ik zie net dat overige reacties komen te vervallen:)!
Kan wel zijn, maar als echte vent wil ik de regie graag zelf in eigen hand houden, bovendien heb ik vandaag nog vakantie thuis en zij is al naar haar werk.
Helder 8) !
Leuk die dingen. Op mijn eerste (katoenen) tent van vijftig jaar geleden had ik een heel rij van die dingen op de buitentent. Zo had je ook schildjes om op een wandelstok te spijkeren.
Wim
De Luxemburgse badge met „De Roude Léiw" is nu gevonden en per post onderweg naar mij. Jullie allemaal hartelijk bedankt voor de tips!
:P een kinderhand is gauw gevuld! :wink:

je bent een kleurrijk persoon (en fiets en tas)....