Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS track Geneve- Brig (Rhone route) - Forum Wereldfietser

GPS track Geneve- Brig (Rhone route)

Hallo,

Wie heeft er de GPS track Geneve - Brig voor ons? (Rhone route)
We willen hem dit voorjaar gaan fietsen.


groeten
Peter
Als je nu eens een zoekopdracht in googel intikt "rhone route gpx" en daar de derde (bij mij) van aanklikt kun je onderaan die pagina de track downloaden.

Tip http://www.radreise-wiki.de/

Peter, die hem liever andersom fietst. :wink:
hoi
hmmm. ik ben net terug van Amsterdam -Brig en op de heen weg langs het meer van Geneve en door het Rhonedal gegaan.
De route langs in het Rhône dal is een van de minst mooie stukken van Zwitserland. Mijn reisgenoot begon al waanvoorstellingen van de haarlemmermeerpolder te krijgen.
En je hebt echt geen gps nodig, de Zwitsers hebben vanaf Geneve mooie fietsbordjes staan langs het meer, erg leuk zo''n terasje aan een heel groot meer met 30 graden. En in het Rhonedal is het immer gerade rechtdoor ongeveer, kan niet missen. Aanrader als je in Brig bent om even door te klimmen ca 1000 m naar het Binntal op 1450 m ligt een mooie camping, waar ik een paar weken geleden was, camping Giessen. Of een van de andere talrijke mooie dalen van Wallis te bezoeken, is wel even klimmen of met de kabelbaan naar Bettmeralp of Riederalp, vlak bij Brig
Groetjes
Marjolein Carol