Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskar - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietskar

2004-2005 (eerste fietsvakantie, wel veel wandelervaring al)
Afbeelding

2012
Afbeelding

Pakmethode van 2012 pas ik sinds enige jaren ook op de oranje fiets toe. M'n achtertassen van 2004-2005 gebruik ik standaard op de oranje fiets, de voortassen standaard op de witte fiets. In 2008 hebben er voor het laatst voortassen op de oranje fiets gezeten.
PimvandenHeuvel schreef:Voor mijn eerst fietsvakantie voor volgend jaar wil ik graag een fietskar kopen. Ik weet echter niet goed welke ik moet kiezen.
In dat geval is huren misschien een optie om uit te proberen.
Voor 35 euro huur je al een BOB voor een week.
Maar laat je ook niet gek maken door fietsers welke iets tegen een fietskar hebben. Hoewel ik het de komende 3 weken met een fietskar ga proberen, kun je ook hierin alles kwijt wat je nodig hebt. Tent, slaapzak, neoair slaapmat, branderrtje, pannensetje, EHBO setje, kleding en klaar is Pink Lady On Wheels.

Laat je goed informeren. Weeg de voor- en nadelen af. Maar onthoud, de keuze is aan jou!
Uiteindelijk toch niet gekozen voor fietstassen? Waarom niet? En: waar ga je heen?
Overigens staat er op het forum van mountainbike.nl een BOB yak te koop: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=103584