Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoop overnachten Bourgondie - Forum Wereldfietser

Goedkoop overnachten Bourgondie

Ik wil graag met mijn vriendin in juli in de Bourgondie gaan fietser. Het is volgens het boekje van de europafietser. Het liefst ga ik met mijn tent, maar helaas, mijn vriendin krijg ik er met geen goud in. Het wordt dus een chambre d'hote of hotel enz. Als ik zo kijk dan ben ik gemiddeld 70 euro per overnachting kwijt. Dat is behoorlijk vee als je een tent gewend bent. Heeft iemand nog tips voor goedkope overnachtingsadressen? Ik wil max 50 euro per nacht uitgeven.

Marcel
Je zou kunnen kijken of Warmshowers wat voor jullie is.
Op steeds meer campings zijn stacaravans, blokhutten etc. te huur. Wellicht is dat voor een aantal overnachtingen een compromis.
beeldkracht schreef:Ik wil graag met mijn vriendin in juli in de Bourgondie gaan fietser. Het is volgens het boekje van de europafietser. Het liefst ga ik met mijn tent, maar helaas, mijn vriendin krijg ik er met geen goud in. Het wordt dus een chambre d'hote of hotel enz. Als ik zo kijk dan ben ik gemiddeld 70 euro per overnachting kwijt. Dat is behoorlijk vee als je een tent gewend bent. Heeft iemand nog tips voor goedkope overnachtingsadressen? Ik wil max 50 euro per nacht uitgeven.

Marcel

Neem je vriendin mee naar een kampeerweekend van de Wereldfietser! :wink:
Mijn vriendin meenemen naar een weekend gaat ze niet leuk vinden als ze in een tent moet slapen. Helaas. Maar een goede tip om op campings te zoeken die een chalet verhuren.
beeldkracht schreef:Ik wil graag met mijn vriendin in juli in de Bourgondie gaan fietser. Het is volgens het boekje van de europafietser. Het liefst ga ik met mijn tent, maar helaas, mijn vriendin krijg ik er met geen goud in. Het wordt dus een chambre d'hote of hotel enz. Als ik zo kijk dan ben ik gemiddeld 70 euro per overnachting kwijt. Dat is behoorlijk vee als je een tent gewend bent. Heeft iemand nog tips voor goedkope overnachtingsadressen? Ik wil max 50 euro per nacht uitgeven.
Op veel campings zijn ook chalets te huur; dat staat vermeld op blz 118 van deze fietsgids. Verders zijn er 2 jeugdherbergen aan de route, in Dijon en Vézalay. Daarnaast een groot aantal Gites d'etape's langs de route en hotels in cat. II (40-60 euro). Met 'n beetje slim puzzelen moet het mogelijk zijn. Ook staan in de gids de adressen van de Syndicat d'Initiative's in de wat grotere plaatsen, met internet-adres, dus ... :wink:

Ik ben wel benieuwd welk boekje van de Europafietsers jij hebt? 8)