Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Nederland. - Forum Wereldfietser

Rondje Nederland.

Als voorbereiding op het fietsseizoen en op een wat langere tocht, is mijn voornemen een tocht door Nederland te maken. Wat gegevens over mij staan in de oproep "Fietstocht Europa".
Het doel is het zelfde: een sportieve fietsster die ook een kampeertocht door Nederland wil ondernemen is welkom. Dagafstand, wanneer enz. in overleg.
Vr. gr. Ad
ad04 schreef:Als voorbereiding op het fietsseizoen en op een wat langere tocht, is mijn voornemen een tocht door Nederland te maken. Wat gegevens over mij staan in de oproep "Fietstocht Europa".
Het doel is het zelfde: een sportieve fietsster die ook een kampeertocht door Nederland wil ondernemen is welkom. Dagafstand, wanneer enz. in overleg.
Vr. gr. Ad
De volgorde is anders geworden. Terug van de Limes route (Regensburg). Het was wel een natte en blubberige toestand op de lage fietspaden langs de rivieren maar natuurlijk veel erger voor de getroffen bewoners.
Nu rondje Nederland. Nog iemand enthousiast?
Fiets er nog iemand mee?
Mijn plan is Dordrecht-Zwolle, dan de NAP route tot Breda terug. Zo iets.
Paar mooie dagen afwachten maar vanaf half volgende week.
Vriendelijke groet Ad

ad04 schreef:
ad04 schreef:Als voorbereiding op het fietsseizoen en op een wat langere tocht, is mijn voornemen een tocht door Nederland te maken. Wat gegevens over mij staan in de oproep "Fietstocht Europa".
Vr. gr. Ad
De volgorde is anders geworden. Terug van de Limes route (Regensburg). Het was wel een natte en blubberige toestand op de lage fietspaden langs de rivieren maar natuurlijk veel erger voor de getroffen bewoners.
Nu rondje Nederland. Nog iemand enthousiast?