Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:ik heb hier om gelachenurje schreef:Hordes fixie-hipsters zijn nu dolenthousiast dat ze met veganistische bio-Brooksproducten single-estate Rainforest Alliance espresso's en lokale broodjes falafel kunnen gaan halen natuurlijk!Wimmert schreef:Ja dat weet ik zelf ook wel maar dat is nog geen antwoord op wat dit zadel zo bijzonder of anders maakt
(maar even serieus, ik vind 'nieuw' en 'Brooks' in één zin toch wel een beetje bijzonder, en ik ken zelf geen vergelijkbare zadels van andere merken.)
Dit is feitelijk een Selle Royal... Designed and made in Italy... De Italianen willen de merknaam zo veel mogelijk uitmelken en daar uiteraard geld aan verdienen. De Cambium heeft helaas niets te maken met Brooks Engeland, behalve de naam. En daar moet Selle Royal wel mee oppassen... Brooks made in China, Germany, Italy... Het wordt steeds minder geloofwaardig.jeroen_ schreef:bah, brooks doet ook mee met de hype om alles te veranderen. Vaak leert de praktijk dat "verbeterde" producten slechter / minder duurzaam zijn. Volgens mij heet dit fenomeen "value engineering". Laat brooks hun huidige lederen zadels eerst eens verbeteren.
Geen schrijffout? 14,50 pond lijkt mij voldoende voor dat plakkerige stuk plastic zadeldek.m-gineering schreef:Brooks laat geen marketing truuk onbenut : nu verkrijgbaar, de limited editie!Bigsjors schreef: De prijs zal vermoedelijk ook wel vrij stevig kunnen zijn (afwachten maar).
Slechts 145 pond
Ik hoor het al, jij hebt verstand van zadels,maar niet van marketingPietV schreef:Geen schrijffout? 14,50 pond lijkt mij voldoende voor dat plakkerige stuk plastic zadeldek.m-gineering schreef:Brooks laat geen marketing truuk onbenut : nu verkrijgbaar, de limited editie!Bigsjors schreef: De prijs zal vermoedelijk ook wel vrij stevig kunnen zijn (afwachten maar).
Slechts 145 pond
Piet.