Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets door scanner - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets door scanner

In Faro (Portugal) kunnen fietsen ook niet door de scanner van de Odd Size Bagage. Er werd gelukkig geen poging ondernomen de fietsen alsnog door de scan te persen, maar wel werden onze in ondoorzichtige fietspyjama verpakte fietsen door een vriendelijke beambte aan een redelijk grondige fouillering onderworpen, als ware de fiets een passagier, waarbij de pyjama mocht blijven zitten. Na dit ritueel moesten wij nog een handtekening op een formulier van onbekende strekking plaatsen. Obrigado!
probleem was eigenlijk dat de fiets eerst verpakt ingecheckt werd en daarna kwam er iemand met wie we mee moesten naar beneden. Dan ging de fiets door de scanner en ik hoorde iets fout gaan. Maar fiets werd afgevoerd, want door de scanner. Geen enkele invloed erop. Ik riep nog wel stop en kon eigenlijk niets doen. Ik had een hoes om mijn fiets, dus een wiel eruit halen was geen optie. Of had ik hem na de scan dan kunnen verpakken?
Rutger schreef:probleem was eigenlijk dat de fiets eerst verpakt ingecheckt werd en daarna kwam er iemand met wie we mee moesten naar beneden. Dan ging de fiets door de scanner en ik hoorde iets fout gaan. Maar fiets werd afgevoerd, want door de scanner. Geen enkele invloed erop. Ik riep nog wel stop en kon eigenlijk niets doen. Ik had een hoes om mijn fiets, dus een wiel eruit halen was geen optie. Of had ik hem na de scan dan kunnen verpakken?
Ha die Rutger,

Neem jij je fiets nog wel eens mee?