Ik wil dit jaar samen met mijn vriendin gaan fietsen in Indonesie. Om precieser te zijn; de eilanden Bali, Lombok en Sumbawa. Nu hebben wij een georganiseerde vliegreis hierheen gevonden van de organisatie vlieg&fiets. Wij (arme studenten...) hopen dat het echter door de reis zelf te organiseren goedkoper kan...
een paar vraagjes:
1.Hoe duur is het ongeveer om in indonesie te komen met de fiets per vliegtuig, en wanneer moet er geboekt worden?
2.Zijn er fietsroutes beschikbaar van indonesie?
3. Heeft iemand toevallig ooit de betreffende reis (de archipelroute, de strand en cultuur route of de paradijs route) gefietst of een deel daarvan
4. Hoe veel ben je gemiddeld kwijt voor overnachting voor twee personen en eten voor twee personen per dag?
Ik hoop dat iemand ons wat verder kan helpen...
Groetjes, Jean-Paul Trijsburg
een paar vraagjes:
1.Hoe duur is het ongeveer om in indonesie te komen met de fiets per vliegtuig, en wanneer moet er geboekt worden?
2.Zijn er fietsroutes beschikbaar van indonesie?
3. Heeft iemand toevallig ooit de betreffende reis (de archipelroute, de strand en cultuur route of de paradijs route) gefietst of een deel daarvan
4. Hoe veel ben je gemiddeld kwijt voor overnachting voor twee personen en eten voor twee personen per dag?
Ik hoop dat iemand ons wat verder kan helpen...
Groetjes, Jean-Paul Trijsburg