Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenote jan/feb Z/O Azie - Forum Wereldfietser

reisgenote jan/feb Z/O Azie

Welke avontuurlijke reisgenote is toevallig ook van plan of heeft zin om in jan/feb ‘06 voor aantal weken naar zuid-oost Azie te gaan en daar Vietnam, Camboja, Laos en Thailand te verkennen. Het idee is om de mooiste stukjes met de fiets te reizen en de rest met boot, bus en trein (of olifant ;-). En natuurlijk in de bergen wat trekkings te maken. Heb zelf al ervaring om op deze manier te reizen o.a. Tibet, Zuid Amerika en heb daar ook reisverhaaltjes over gepubliceerd. Kunnen evt. ook gedeeltes samen reizen en stukken apart. Dorus (man, 39, Den Haag)

Ik ga 1 januari naar Bangkok om twee maanden te fietsen in Laos, en misschien (ik had eerst 5 weken) ook Birma of Vietnam. Ik zie het wel. Lang leve de flexibiliteit. Op zich lijkt het me leuk een stukje samen te fietsen.
beste Dorus,

Een tijd terug heb ik je een mail geschreven, met daarin mijn idee over het fietsen..

Ikvraag mij af of die hebt gehad en of je nog steeds opzoek bent naar een fietsmaatje? Ik ben nu in Sri lanka, en ik denk dat ik hier een maand blijf en dan ergens anders heen ga. Ik wil graag naar Thailand.. Ben er nog niet helemaal uit.

ZOu je mij kunnen laten weten wat jouw plannen nog zijn voor het fietsen?..

Groeten Yvette