Additionally, paste this code immediately after the opening tag: PINKSTERWEEKEND: FIETSEN MET FRANK VAN RIJN - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

PINKSTERWEEKEND: FIETSEN MET FRANK VAN RIJN

Cilia,
Misschien is het handig om je 06 nummer nog even te vermelden voor als mensen op het laatste moment niet kunnen, vertraging oplopen , pech krijgen etc.


Ben
Ben, dat was ik nog wel van plan hoor.
Komt vanavond nog per mail.
Was ik gister met de kp kaartjes toch nog weer vergeten.
maar bedankt voor de tip!! gr Cilia
Voor degenen die met de auto komen (als het goed is 5 ) :
De auto mag/kan bij de camping geparkeerd worden en daar het weekend blijven staan. gr Cilia
Dat was mij toch een mooi weekend ! Tegen de voorspellingen in bleef het overdag droog en Frank had een paar er mooie routes uitgezet in zijn regio.

s,avonds bij het kampvuur was het genieten van de spannende verhalen van rasverteller Frank, en overdag liep hij verbaasd rond wat voor technische snufjes en mooie tentjes er te zien waren. Frank zelf is zelf nog al ehh...basic.

Overdag was regelmatig zijn kreet te horen "hij doet het weer" als een GPS van een deelnemer net een ander pad aangaf als wat hij in getekend had op zijn kaart.
Verder was het voor hem natuurlijk veel te koud, hij begint pas lekker te draaien bij meer dan 35 graden....


Frank en Cilia bedankt voor de routes en organisatie en de rest van de leuke groepvoor het gezellig samenzijn.

Ben & Ingrid

Deventer
Ben weer veilig thuis gekomen.
Cilia en Frank, bedankt voor de goede organisatie. Het was een prachtige route en de campings waren ook meer dan prima.

En de worst voor de heilige Clara heeft geholpen: we hebben het droog gehouden, al was het voor Frank veels te koud.

groeten,
fred
Foto's van een mooi maar voor Frank helaas te koud weekend.
Ik heb Frank weer veilig naar Doldersum gebracht :D
Frank, Cilia en de groep, bedankt voor weer een mooi WF weekend!

https://plus.google.com/u/0/photos/1169 ... 7v6o8Dn_wE
Genieten was het!
Schitterende route, mooie campings, zeer prettig gezelschap! :D

Ik vond het een heel ontspannen gezellig weekend!
Volop tijd om met elkaar te kletsen, ondanks of dankzij? de 106km op zondag.
Beide avonden een lekker warm vuurtje luisterend naar de soms huiveringwekkende verhalen van Frank. Nu ben ik net vergeten te kijken welke kant mijn water opdraaide tijdens het douchen.

Cilia, Frank bedankt!
Raad plaatje :-)

Afbeelding
Raad plaatje: Ten Oosten van Rolde?
Mooie foto's Reinder. Die ene waar ik naast goeroe Frank fiets gaat natuurlijk een lijstje omheen !

Ben

@ Wat vond Frank zelf van het weekend en heeft hij nog wat boeken kunnen slijten?
De verkoop: Frank liep helemaal leeg. We kregen korting als WF-ers en gratuit een pocketboek!
Frank over het weekend: te koud, te koud, maar verder prima. Terrassen hoeft van hem niet, liever in de rust van de natuur.
Overigens, ik heb hem beloofd een copy te sturen van deze pagina op het forum
Heeft de patat gesmaakt:?:
Mooi dat Frank het ook geslaagd vond en dat hij nog wat boeken verkocht heeft .
Na 400 km uit en thuis zijn we even goed los gegaan op de patat en kroketten,.... heerlijk!
Overigens we waren net thuis en het begon te regenen, mazzel gehad met het weer.
jimvandenberg schreef:Ik heb net dag 3 op Mapmyride gezet: route dag 3
NB: Bikemap is net vernieuwd en ik kan daar nu niet een track uploaden, vandaar Mapmyride.
Gezocht, maar niet kunnen ontdekken: hoe kan ik hier een gpx-bestand afhalen?
gevonden antracietkleurig vierkant handdoekje.
Stuur maar een pb tje als hij van jou is.
Jos
Allemaal heel erg bedankt voor het fijne weekend en in het bijzonder Frank en Cilia! In Amsterdam had het zondag de héééééééle dag geregend :D
Een dank je wel voor Cilia en Frank: mooie routes, fijne campings, goed gedaan.
Een dank je wel voor de groep, samen fietsen, samen genieten, samen eten, samen luisteren naar verhalen.
Dankzij de kilometers in de natuur van dit weekend helemaal in de relax-stand, het was helemaal goed.
Rikie.
Op een mooie

Een rode jas met witte strepen. Een bidon. Een tengere man. Dartel buitelen ervaringen van deelnemers. Alsof het vertrek te klein is. Maar die is groot. In de stilte van drie provinciën. Dat is ons land. Mijn wereld door twee wielen.

Omringd door louter groen voel ik me een kuiken. Samen met mijn broertjes en zusjes trap ik een spoor. Onder een hemel van boter- en paardenbloemen. Dat maakt tongen los. Die maaien. Angstvallig richt ik mijn blik naar boven.

Soms is het een jungle. Met natte takken, die buigen en ons permissie verlenen. En dolend door een album de verrukkelijkste koekjes laat eten. Vast, aan het eind is links- of rechtsom nog een galerij. Die geen bezwaar maakt tegen uitgelaten merels. Of rottend, brekend hout. Een stoof die haar verbrand.

Maar kijk ik weer voor me uit, dan is de hofhouding een oase. Gevuld met heuvels. Verankerd. Met clusters van takken, die aftakelen. Ogenschijnlijk kleurloze. Een autonome wereld vormend. Met bewoners in een grazende enclave, door slechts één viervoeter die trouw is. Als een matroesjka erin, fietsers.

Weldra hoor ik naast me: “Daarginds heb je de paden, waarover we door het zand zouden kunnen zeulen”. En denk ik: “zouden”, gisteren bij het morrende houtvuur. Want bij de warmte fietsen we veel landen achtereen. En passeren de evenaar. En nog eens.

Wim
@Wim, 8) :!:
wauw, mooi Wim !




Ben
@Wim: muziekje eronder en dit wordt een hit!