Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Genoeg campings langs De Ronde van Nederland? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Genoeg campings langs De Ronde van Nederland?

Michael W schreef:
urje schreef:Dat de website van de organisatie daar misschien niet heel duidelijk over is, is een ander verhaal.
Laten we het daar maar op houden :wink:
Daarnaast zijn er leuke boerencampings genoeg op zo'n rondje Nederland.
Er zijn inderdaad leuke boer'ncampings, waar je als fietser vriendelijke ontvangen wordt en prettig staat.
Helaas is de ene boer'ncamping de andere niet!
bert sitters schreef:Helaas is de ene boer'ncamping de andere niet!
Grote verscheidenheid ja.

Voor zo'n rondje NL zou ik zelf altijd even de natuurcampingkaart ophalen.
In feite heb je die 15 euro er zo weer uit 8)
Michael W schreef:
bert sitters schreef:Je zit er niet de komende jaren aan vast, ...
mits je vóór november opzegt, anders wel !! :wink:
Zo kan Rob53 er natuurlijk geen touw meer aan vastknopen. :wink: Voor de duidelijkheid, je kunt via de website van Stichting Natuurkampeerterreinen dus een abonnement nemen, waarbij je het boekje jaarlijks toegestuurd krijgt, en je kunt gewoon eenmalig het Groene Boekje kopen (en volgend jaar weer, etcetera - of niet). Dat kan inderdaad bij de meeste natuurkampeerterreinen zelf (volgens de website op alle, maar dat is niet mijn ervaring en Urje schreef dat ook al) maar ook op allerlei andere verkooppunten, zoals ANWB-winkels. Zie ook Verkoopadressen onder 'Word natuurkampeerder' op de website van Stichting Natuurkampeerterreinen. Ik koop er altijd van tevoren eentje bij de ANWB-winkel waar ik toch vaak langs kom, dan heb ik het boekje alvast en kan ik de eerste dag al fietsend al kijken of ik in de buurt van een natuurkampeerterrein uitkom.

Hoe dan ook, kampeer ze!

Carl
Bedankt Carl,

Voor die 15 euro heb ik mij gisteren aangemeld via de site van de Stichting Natuurkampeerterreinen .
Krijg eerst een acceptgiro en na betaling volgt het boekje.

Rob