Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'Jong' fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

'Jong' fietsmaatje gezocht

Hallo,

Ik (vrouw, 32 jaar) vind graag een fietsmaatje om samen mooie tochten te maken en misschien uiteindelijk een (kampeer)vakantie op de fiets. Ik woon in Nijmegen, heb nog geen ervaring met fietsvakanties, maar ben wel een fanatiek fietser met goede conditie. Mocht je interesse hebben laat hier dan een berichtje achter.
Hallo!
Ik ben 23 (24 worden dit jaar) en ga in juni 2013 naar Santiago fietsen.
Geen zin om mee te gaan?
Een maandje er tussenuit?
Zou fijn zijn, laat maar weten!
Hoi fietsmaatje

Ik ben 30 jaar en woon in Huissen bij Arnhem. Ik heb al wel wat ervaring met fiets reizen. Ik ben namelijk naar Rome gefietst. Voor een tocht fietsen ben ik altijd in. dus als je een keer wil afspreken hoor ik het graag.
Hallo,

Ik ben Pascal v Dam,32 jaar en woonachtig in Nijkerkerveen.
Ik ben een fanatieke fietser die zijn hand niet omdraait voor een tochtje van 100+ km maar in mijn directe omgeving geen mensen met dezelfde gedrevenheid of passie kan vinden.
Graag zou ik voor het eerst op fietsvakantie gaan en ben ook op zoek naar een fietsmaatje om de wereld te ontdekken.
Uiteraard is het een begin om samen met mooie tochten te maken.

Graag wil ik credits geven aan de site wereldfietser en alle prachtige verslagen, ontzettend motiverend.

Groetjes pascal
Hoi,

Ik (vrouw, 36 jaar) en woon in Arnhem. Ik heb enige ervaring met fietsvakanties, ik heb zelf rond gefietst in het buitenland (met mijn ex) maar ben ook met reisorganisatie's als cycletours mee geweest. Ben geen echte berggeit maar voor een lange tocht (100km) ben ik wel in. Al moet er ook gelegenheid zijn voor een
terrasje:-))

Ben op dit moment aan het kijken voor een groepsfietsvakantie via cycletours, het gemak van de bagagevervoer, de luifel en de begeleiding vind ik in mijn eentje wel een uitkomst.

Misschien leuk om samen eens te gaan fietsen, en wie weet lijkt cycletours je ook wel wat...

Groetjes