Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik gok op de 1600 m lange Tunnel du Bois Clair; 'n voormalige spoortunnel in de buurt van Mâcon, maar gesloten voor fietsers van oktober tot half-april i.v.m de vleermuizen. De foto is gemaakt met een fraaie Olympus TG-820 in september 2012 (donderdag de 13e om 18.10 uur), dus stond het hek open. De temperatuur binnen is constant 11 graden, dus behoorlijk fris, jasje aan!Bob&Marguérite schreef:Lijkt mij een Bastion uit WW1.
Ik herkende hem ook gelijk aan die deurenBob&Marguérite schreef:Ik wist dat deze me bekend voorkwam
Maar had Bastion Verdun in m'n hoofd, en die was het niet, daar was ik al van overtuigd............ dan krijg je 'tunnelvisie'
... en als je nog even had doorgefietst door deze tunnel, maar dit was dan wel de uitgangBob&Marguérite schreef:Maar de route klik voert je wel langs Tienen of zoals ik deed, door deze kerk!
De paraboolvorm van de ingang wijst vaak op tunnelbouw bij de spoorwegen. Denk het formaat van een stoomlocomotief eens in. Bij militaire objecten hebben ingangen een andere vorm.Bob&Marguérite schreef:Ik wist dat deze me bekend voorkwam
Maar had Bastion Verdun in m'n hoofd, en die was het niet, daar was ik al van overtuigd............ dan krijg je 'tunnelvisie'
Ja, een mooi plaatje zoeken dat hier ook past was het meeste werk; de plaats 1 minuut (zie bericht Arno)Bob&Marguérite schreef:Is dit je nieuwe record > 11 minuten!Michael W schreef: Locomotora de vapor de RENFE 130-2124 en Águilas, Región de Murcia, España.
Zie nu dat Matthie je toch voor was
Kan ik aanbevelen. Vooral beneden de lijn Valencia - Madrid is het nog betaalbaar tot goedkoop. Ik ben liefhebber van Andalusië. Veelal mooi weer, soms heet afhankelijk van het seizoen en mooie rustige landschappen. Je moet wel van klimmen houden.Martin E. van Doornik schreef: Helaas, heb nooit in Spanje gefietst....
Ik kan helaas niet makkelijk van huis weg. Ik heb al jaren met de gedachte gespeeld om in Spanje of op Mallorca te fietsen. Ik heb het boek Fietsen in Spanje van Bert Sitters thuis liggen. Ik heb een vrouw, hoor en haar dementerende moeder (85) woont ook bij ons in. Dat geeft soms spanningen in huis. Bij uitzondering kan ik wel eind mei a.s. door Luxemburg fietsen (jeugdherbergen reeds geboekt), maar daar mag geen weekend in vallen. Ik ben zelf 62 jaar en ben dus al lang geen 30 meer.... Ik ben al reuze blij dat ik 10 dagen door Italië in 2006 heb rondgefietst.Bob&Marguérite schreef:Kan ik aanbevelen. Vooral beneden de lijn Valencia - Madrid is het nog betaalbaar tot goedkoop. Ik ben liefhebber van Andalusië. Veelal mooi weer, soms heet afhankelijk van het seizoen en mooie rustige landschappen. Je moet wel van klimmen houden.Martin E. van Doornik schreef: Helaas, heb nooit in Spanje gefietst....
Alleen op de Spaanse luchthavens wordt je fiets mishandeld bij in- en uitladen.
Ja Martin, denk niet dat het gras groener is bij een ander........................Martin E. van Doornik schreef: Ik kan helaas niet makkelijk van huis weg.
Ik ben zelf 62 jaar en ben dus al lang geen 30 meer....